استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس مدل 26715

از {{model.count}}

intex 26715 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس با قطر 366 سانتی متر، از پر فروش ترین استخر پیش ساخته فریمی گرد عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بیشتر جهت تفریحات آبی تابستانی در فضای باز و یا بسته استفاده می شود. این محصول دارای قابلیت نصب به صورت روکار و حتی توکار بوده و از دو لوازم جانبی مهم از جمله پمپ تصفیه آب و نردبان بهره مند می باشد.

استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس مدل گرد فریمی، از پر فروش ترین استخر پیش ساخته تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در فصول گرما و در فضای باز تولید شده است. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 99 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 8592 لیتر آب را در خود جای دهد از همین رو می تواند برای تفریحات آبی روزمره خانواده های کم جمعیت مناسب باشد. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که از قدرت تصفیه 2006 لیتر برخوردار است. این پمپ تصفیه فیلتر کاغذی داشته به همین دلیل زباله های آبی را به خود جذب کرده و مانع از فاسد شدن آب خواهد شد. همراه این محصول یک نردبان با قابلیت نصب مجزا نیز قرار داده شده تا نیازی به استفاده از وسیله های دیگر برای وارد و یا خارج شدن از استخر نباشد.

استخر پیش ساخته روکار اینتکس بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی سه لایه داشته که بدنه ای ضخیم و مشابه با متریال برزنت ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر فشار و دمای آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. این بدنه به صورت یکدست ساخته شده و از دو دریچه آب روی دیواره خود برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف بهره می برد. بدنه اصلی و نگهدارنده آب توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژی کاملا ضد زنگ و سبک که تحمل وزن بالایی را فراهم ساخته تا خیالی مصرف کنندگان بابت تحمل وزن بالای آب راحت باشد.

جهت احداث استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی نمایند. امکان نصب استخر اینتکس به صورت توکار نیز بوده اما معمولا مدل هایی که زیر 5 متر قطر و یا طول دارند به روش روکار راه اندازی می شوند. این محصول در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 38 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته خانوادگی گرد اینتکس می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس به روش اینترنتی و یا حتی به صورت تلفنی محصول خود را ثبت سفارش نمایید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
99 سانتی متر
ظرفیت
8592 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
38 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...