استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته توکار گرد اینتکس مدل 26731

از {{model.count}}

intex 26731 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته توکار گرد با قطر 5.5 متر همراه با لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه جهت استفاده برای کشاورزی ، پرورش ماهی و همچنین شنا در ویلا و باغ به صورت خانوادگی در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته توکار اینتکس مدل 26731 از بزرگترین مدل های تولید شده استخر پیش ساخته گرد بوده که برای نه تنها برای تفریحات آبی و شما بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت توکار را داشته به همین دلیل به استخر پیش ساخته داخل زمین معروف می باشد از همین رو می توان با هزینه بسیار کمتر نسبت به انواع استخر بتنی یک استخر ثابت و داخل زمین را در حیاط منزل خود ، ویلا و یا باغ شخصی داشته باشید. طراحی و ساختار این استخر شامل یک نگهدارنده آب و همچنین چند فریم و پایه جهت نصب بوده که باعث راه اندازی سریع شده است.

این استخر توسط مصرف کنندگان نیز با استفاده از پکیج راهنما قابل راه اندازی خواهد بود اما جهت نصب سریع تر و با ضریب اطمینان بالاتر بهتر است از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره جهت نصب راحت پمپ تصفیه و یک دریچه در قسمت کف برای تخلیه راحت تر آب اشاره کرد. در قسمت لبه استخر یک فریم عبور داده شده که امکان متصل کردن انواع لوازم جانبی مانند سایه بان ، چراغ ، آبپاش و ... فراهم خواهد بود.

گفتنی است که بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی می باشد. این نوع متریال ضخامت بالا و ساختار سه لایه داشته اما با این حال انعطاف پذیری بسیار خوبی خواهد داشت تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. بدنه اصلی در برابر مواردی مانند فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم بوده و طول عمر بالایی خواهد داشت. این بدنه در قسمت داخلی خود طراحی کاشی شکل و بسیار زیبایی داشته که پس از پر کردن آن از آب ظاهر زیبایی به خود خواهد گرفت.

بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب و راه اندازی می شود تا استحکام لازم را به خود بگیرد. این پایه ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش بوده به همین جهت طول عمر بالایی خواهند داشت. البته هنگام احداث استخر پیش ساخته باید دقت داشته باشید که پایه ها تعادل و صاف بودن لازم را داشته باشند زیرا در غیر اینصورت وزن آب فشار بی موردی را روی پایه ها وارد کرده و در دراز مدت آسیب وارد خواهد کرد. 

استخر پیش ساخته توکار اینتکس دارای ابعاد (قطر: 549 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که یکی از بزرگترین استخر گرد intex محسوب می شود. استخری که عمق مفید آن 112 سانتی متر بوده زیرا برای پر کردن آن تا مقدار 122 سانتی متر آب درون استخر سر ریز خواهد شد. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر 24313 لیتر رسیده که توسط پمپ تصفیه آب همراه خود به راحتی قابل تصفیه و پاک سازی خواهد بود. پمپ تصفیه فیلتری با قدرت پاک کنندگی آب 5678 لیتر در ساعت همراه این کالا قرار داده شده که با برق شهری کار کرده و از یک فیلتر کاغذی با قابلیت شستشو و تعویض راحت برخوردار می باشد. علاوه بر این جهت استفاده راحت از استخر گرد یک نردبان پیش ساخته در نظر گرفته شده که به صورت مجزا قابل نصب و استفاده خواهد بود.

برای مراقبت بیشتر از این محصول نیز یک زیرانداز و یک درپوش در نظر گرفته شده است. این محصول در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 95.8 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت حمل استخر با جعبه می بایست از وسیله های نقلیه باری استفاده کنید اما در صورت عدم استفاده از جعبه می توان لوازم درون بسته بندی را به راحتی در صندوق عقب یک خودرو سواری جای داده و به راحتی حمل کنید. جهت خرید استخر پیش ساخته توکار گرد اینتکس می توان به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در وبسایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
24313 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
95.8 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...