استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته توکار بست وی مدل 56997

از {{model.count}}

bestway 56997 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته توکار بست وی با طول 5.5 متر و ارتفاع 132 سانتی متر، یکی از استخر های بزرگ فریمی و مستطیلی محسوب شده که به همراه لوازم جانبی کامل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بهترین گزینه برای نصب روی زمین و یا داخل زمین جهت تفریحات آبی، پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی خواهد بود.

استخر پیش ساخته توکار بست وی با طرحی بدنه مستطیلی، یکی از سایز های بزرگ از انواع استخر آماده فریمی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه جهت استفاده در زمینه پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی کاربرد خواهد داشت. این محصول همانند مدل های مشابه خود در سایز های دیگر شامل بدنه اصلی نگهدارنده آب با طراحی یکدست و چند فریم و پایه برای اتصال به بدنه اصلی می باشد. برای احداث استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در بازه زمانی کوتاهی و با ضریب اطمینان بالا نصب کنند.

بدنه اصلی استخر پرتابل فریمی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این متریال ضخیم و مقاوم امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است. فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه برای شکل دادن و راه اندازی بدنه اصلی در نظر گرفته شده که کاملا ضد زنگ می باشند. این آلیاژ روکش دار دارای وزن سبک اما تحمل وزن بسیار بالایی خواهد بود.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته کشاورزی بست وی برابر با (طول: 549 سانتی متر، 274 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که ظرفیت آبی برابر با 14812 لیتر فراهم خواهد ساخت. داشتن بیشترین عمق در میان انواع استخر آماده و همچنین فضای بزرگ، امکان استفاده برای سنین مختلف و استفاده خانوادگی را ایجاد کرده تا هم برای تفریحات آبی و هم آبدرمانی کاربرد داشته باشد. این مقدار ظرفیت آب ذکر شده توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه استخر که قدرت 5678 هزار لیتر در ساعت را داشته پاک سازی می شود. گرچه می توانید از انواع پمپ تصفیه شنی برای این استخر به کار ببرید.

از دیگر لوازم جانبی همراه استخر پیش ساخته روکار بست وی می توان به داشتن درپوش برای محافظت از آب استخر، نردبان با قابلیت نصب مجزا، کلر زن و زیرانداز اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 102 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته توکار بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۸۱۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...