استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56946

از {{model.count}}

bestway 56946 above ground oval frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56946 یکی از استخر فریم های ساخته شده توسط برند بست وی، این استخر دارای طراحی بیضی شکل که بدنه آن از پی وی سی سه لایه و فریم های آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، به همراه این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه فیلتری، روکش، زیرانداز و همچنین نردبان تاشو نیز ارائه میگردد. برای خرید و قیمت از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56946 از سری استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، استخر پیش ساخته یکی از محصولات تولید شده توسط برند بست است، البته بست وی محصولات دیگری را نیز تولید می کند که می توانید در فروشگاه مستر اینتکس انواع آنها را مشاهده و یا در صورت لزوم خریداری کنید. این استخر پیش ساخته دارای طراحی بیضی شکل است که در نوع خودش طراحی بسیار خاص و ویژه می باشد. استخر پیش ساخته در سه نوع طراحی می شوند.

استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته مستطیل و استخر پیش ساخته بیضی که نوع بیضی طراحی بسیار خاصی در بین آنها دارد. استخر فریمی دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی دارد، استخر بتنی دارای هزینه نصب و راه اندازی بسیار زیادی می باشد اما برای استخر فریمی لازم نیست این هزینه را پرداخت کنید، در صورت نیاز به راحتی می توانید آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغالی آن استفاده کنید. طرح بدنه این استخر پیش ساخته برگرفته شده از طرح چوب است که زیبایی این محصول را دو چندان میکند که در ادامه متن راجع به متریال بدنه آن توضیحات تکمیلی را به شما عزیزان ارائه میدهیم.

بست وی در بسته بندی این محصول یک سری لوازم جانبی و کاربردی قرار داده است که با استفاده از آنها دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی استخر پیش ساخته نیست. بر روی این محصول یک عدد نردبان تاشو از جنس فلز ضد زنگ، یک عدد زیر انداز استخر پیش ساخته، روکش استخر فریمی و یک عدد پمپ تصفیه آب استخر تعبیه شده است که با استفاده از نردبان به راحتی می توانید از استخر خارج شوید و یا به داخل آن بیایید. با استفاده از پمپ تصفیه آب فیلتری این استخر فریمی با اتصال به بدنه از یک مسیر آب را به داخل پمپ جهت تصفیه می رساند و از مسیری دیگر آب تصفیه شده را به داخل استخر هدایت می کند که دیگر نیازی به تعویض آب در صورت کثیف شدن ندارید. همانطور که گفته شد در کنار این لوازم جانبی بست وی یک عدد زیرانداز و یک عدد کاور نیز قرار داده است.

متریال به کار رفته در ساخت این محصول از پی وی سی الیاف برزنتی ساخته شده است که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و تنها در صورت برخورد شی تیز و یا حرارت مستقیم آسیب میبیند. البته تا حدی تمامی آسیب های آن قابل تعمیر است. پایه ها یا همان فریم این استخر فریمی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. ابعاد استخر فریمی بست وی مدل 56946 برابر است با 488 سانتی متر به طول، 305 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 107 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استفاده این محصول در داخل حیاط خانه، باغ و ویلا می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیتی برابر با 10949 لیتر آب را دارد. برای خرید استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56946 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
10۷ سانتی متر
عمق
۹۷ سانتی متر
ظرفیت
۱۰۹۴۹ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۶۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...