استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56728

از {{model.count}}

bestway 56728 above ground portable metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56728 از جدیدتری استخر فریمی های تولید شده توسط بست وی که در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس بفروش می رسد. بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی سه لایه و فریم های آن از فلز ضد زنگ ساخته شده است. برای خرید، قیمت و نصب استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56728 از سری استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولید کننده های استخر پیش ساخته و استخر بادی است که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است، استخر پیش ساخته یک محصول بسیار کاربردی می باشد که توانسته تا حدودی جایگزین استخر بتنی شود. استخر پیش ساخته و بتنی دارای یک سری تفاوت هستند که عبارت اند از، استخر بتنی دارای هزینه نصب و راه اندازی بسیار بالایی است و همچنین نیاز به عملیات عمرانی دارد اما هزینه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته بسیار کمتر از استخر بتنی است و همچنین هیچ نیازی به انجام عملیات عمرانی ندارد و به راحتی نصب می شود.

استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی با لوازم همراه به فروش می رسند اما برای استخر بتنی باید لوازم به صورت جداگانه خریداری شود. استخر بتین قابلیت جا به جایی ندارد اما استخر پیش ساخته این امکان را به شما میدهد که به راحتی بتوانید استخر خود را تغییر مکان دهید و یا در صورت عدم استفاده جمع آوری کنید. متریال به کار رفته در ساخت بدنه استخر پیش ساخته بست وی مدل 56728 از پی وی سی سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و همچنین حرارت آب از خودش نشان می دهد. بدنه پی وی سی این محصول از طریق فریم های فلزی به بدنه متصل شده بر روی زمین قرار می گیرند.

بست وی بر روی این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب قرار داده است که کمک بسیار فراوانی به شما میکند و این امکان را به شما میدهد که از تعویض مجدد آب خودداری کنید، این پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته از نوع کاغذی می باشد.  ابعاد این استخر پیش ساخته برابر است با 412 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، با توجه به ابعاد این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 8124 لیتر می باشد، این محصول را می توانید در حیاط خانه، ویلا و باغ استفاه کنید. برای خرید ،استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56728 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه محصولات بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۴۱۲ سانتی متر
عرض
20۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۸۱۲۴ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۶۷۸ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...