استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56595

از {{model.count}}

bestway 56595 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56595 استخر پیش ساخته بست وی با ابعاد 427×84 سانتی متر، طراحی این استخر گرد و دارای پمپ تصفیه فلیتر کاغذی می باشد، برای خرید و قیمت استخر پیش ساخته گرد بست وی از شرکت اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56595 از سری استخر پیش ساخته گرد ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و نام آشنای محصولات تفریحی بادی می باشد که در کنار این محصول استخر پیش ساخته و جکوزی نیز تولید کرده است که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد، استخر پیش ساخته بست وی در چهار شکل ساخته شده است که عبارت اند از، استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته بیضی، استخر پیش ساخته مستطیل و استخر پیش ساخته مربعی شکل که هر کدام از این ها دارای یک سری ابعاد و خصیصه های خاص خودشان هستند. این استخر پیش ساخته نیز از نوع گرد می باشد که ابعادی برابر با 427 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 84 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب و عالی برای استخر پیش ساخته می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر پیش ساخته می توانید در حیاط منازل، ویلا و باغ استفاده کنید. البته بسیاری از استخر پیش ساخته برای کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده میکنند که بسیار گزینه درست و خوبی می باشد.

بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که توسط یک سری فریم های فلزی ضد زنگ بر روی زمین قرار می گیرند، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین در برابر فشار آب و تابش نور خورشید مقاومت بسیار خوبی از خودش نشان میدهد. شایان ذکر است که در بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه فلیتر کاغذی قرار داده شده است که آب استخر شما را به صورت اتوماتیک تصفیه میکند و همچنین دیگر نیازی به تعویض مجدد آب نیست. برای خرید استخر پیش ساخته بست وی مدل 56959 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
74 سانتی متر
ظرفیت
۱۰۲۲۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...