استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بزرگ بست وی مدل 56462

از {{model.count}}

bestway 56462 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بزرگ بست وی با طراحی گرد و عمق 122 سانتی متری از با کیفیت ترین و حجیم ترین استخر قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نسبت به قیمت خود و فضایی بزرگ برای تفریحات آبی، شنا، پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی فراهم می سازد. همچون مدل های مشابه همراه این استخر لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه قرار داده شده است.

استخر پیش ساخته بزرگ بست وی با طراحی گرد، یکی از بهترین استخر آماده تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی و شنا در ویلا، باغ و فضای باز منازل شخصی تولید شده است. یکی از مهمترین تفاوت های این محصول داشتن طراحی بدنه گرد بوده از همین رو نسبت به مدل های مشابه خود از نظر ابعاد در طراحی مستطیلی، حجم آب بیشتری را در خود جای می دهد. بدنه اصلی ساخته شده از متریال PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی می باشد. این متریال روی فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب می شود تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای احداث استخر پیش ساخته بست وی می توانید از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید.

استخر پیش ساخته روی زمین بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 549 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 23062 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ابعاد و ظرفیت باعث شده تا علاوه بر زمینه تفریحی در زمینه پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز بسیار پر کاربرد باشد. همراه این محصول لوازم جانبی بسیار مهمی قرار داده شده که می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری 5678 لیتر در ساعت، نردبان پیش ساخته و درپوش استخر اشاره کرد. این محصول را می توان به دو روش روکار و داخل زمین راه اندازی و استفاده نمود. استخر گرد بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 80 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته بزرگ بست وی می توانید با مشاوره گرفتن از نمایندگی اینتکس محصول خود را سفارش دهید.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
110 سانتی متر
ظرفیت
23062 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
80 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...