استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی مدل 56475

از {{model.count}}

bestway 56475 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته برزنتی 7 متری بست وی یکی از بزرگترین استخر آماده با طراحی بدنه مستطیلی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول قابلیت احداث به روش روکار و یا توکار را داشته و قابل استفاده در زمینه تفریحات آبی و شنا، پرورش ماهی و کشاورزی خواهد بود. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به داشتن لوازم جانبی پرکابرد و مهم از جمله پمپ تصفیه شنی اشاره نمود.

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی با طول 7 متر یکی از بزرگترین استخر آماده قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که با توجه به حجم بزرگ خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی و شنا، برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود از ساختار بدنه مستطیلی شکل بهره برده و دارای بدنه نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده می باشد از همین رو می توانید برای احداث استخر پیش ساخته خود از نصاب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده که بدنه ای برزنتی و ضخیم را ایجاد کرده است. این بدنه به وسیله تعدادی فریم و پایه آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی و شکل می گیرد از همین رو با توجه به کیفیت بالای متریال خود می تواند هم به صورت روکار و هم به شکل توکار نصب و استفاده شود.

ابعاد استخر پرتابل برزنتی بست وی برابر با (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 30045 لیتر خواهد داشت بنابراین بهترین گزینه برای ذخیره آب و آبیاری در کشاورزی و همچنین پرورش ماهی خواهد بود. همراه این محصول لوازم جانبی پر کاربردی از جمله پمپ تصفیه آب شنی با قدرت 5678 لیتر در ساعت، کاور یا درپوش، نردبان و کلر زن قرار داده شده به همین دلیل قیمت این محصول را نسبت به استخر بتنی مقرون به صرفه تر کرده است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به دریچه های آب مخصوص اتصال انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره نمود. استخر پیش ساخته داخل زمین بست وی در یک پیکج بسته بندی شده و با وزن 171 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته برزنتی بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۷۳۲ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
30045 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۷۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
دارای سیستم کلرزن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...