استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس گرد مدل 28200

از {{model.count}}

intex 28200 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس گرد با قطر 305 سانتی متر برای تفریحات آبی و شنا در حیاط منزل شخصی ، ویلا و باغ با متریال با کیفیت همراه با قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار در فضای باز در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس گرد مدل 28200 یکی از مدل های کوچک تولید شده از استخر پیش ساخته گرد فریمی بوده که برای تفریحات آبی و شنا کودکان و بزرگسالان توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده که به عنوان جایگزین استخر بتنی با قیمت مقرون به صرفه عرضه شده و از طرفی به دلیل داشتن قابلیت حمل و جا به جایی قابلیت نصب و احداث استخر پیش ساخته در هر مکان مسطحی خواهد بود. طراحی بدنه اصلی به صورت گرد بوده که شامل نگهدارنده آب و پایه های نصب شونده می باشد تا موجب راه اندازی سریع شود.

برای نصب می توان به دو روش اقدام کرد. نصب توسط مصرف کننده با کمک از دفترچه راهنما همراه استخر و یا احداث استخر پیش ساخته گرد توسط نصاب فروشگاه اینتکس که در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالاتری انجام می شود. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه این استخر قابل حمل می توان به تعبیه کردن دو دریچه آب روی بدنه اصلی برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف برای تعویض راحت تر اشاره کرد. این استخر آماده در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه آب تولید شده که از نظر قیمت با هم متفاوت می باشند.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل سه لایه با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است از همین رو بر خلاف تصور مصرف کنندگان طول عمر بالایی خواهد داشت. این نوع متریال در بسیاری از استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل مقاوم بودن در برابر نور آفتاب می توان با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی های دیگر این نوع متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد.

این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که کاملا ضد زنگ و سبک می باشند. این فریم ها استحکام لازم را فراهم کرده و فشار ناشی از وزن بالای آب را به راحتی تحمل می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار به عنوان استخر پیش ساخته ثابت و متحرک اشاره کرد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس 3 متری کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.


استخر پیش ساخته اینتکس مدل گرد، کوچکترین استخر پیش ساخته فریمی تولید شده برای تفریحات آبی خانگی و فضای باز بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول تنها در رنگ آبی تولید شده و دارای مدل های بزرگتر خود نیز می باشد تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش دهد. این مدل استخر نه تنها قابلیت نصب به صورت روکار بلکه امکان احداث به روش توکار را به عنوان استخر پیش ساخته ثابت دارد. اگر به دنبال یک استخر قابل حمل سبک و مقرون به صرفه هستید، استخر پیش ساخته فریمی گرد 3 متری اینتکس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

استخر پیش ساخته 3 متری

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه اصلی استخر پیش ساخته سبک به صورت گرد بوده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های متصل شونده می باشد از همین رو به دلیل ابعاد کوچک خود روند نصب راحتی را خواهد داشت. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض راحت آب در نظر گرفته شده است. در صورت احداث استخر پیش ساخته به صورت روکار یا داخل زمین بهتر است فضایی با سطح کاملا صاف ایجاد کرده تا هنگام وزن گرفتن استخر در حالت پر شده، فشاری روی فریم و پایه ها نباشد.

جنس بدنه، فریم و پایه استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته کم عمق اینتکس دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختاری ضخیم و برزنتی را ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از متریال آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که آلیاژی کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش دارند. فریم و پایه ها دارای وزن سبک اما تحمل وزن بالایی می باشند از همین رو استحکام بالایی به این استخر بخشیده اند.

جنس بدنه استخر پیش ساخته

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه استخر می باشد از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 66 سانتی متر در نظر می گیرند تا ظرفیت آبی برابر با 4485 لیتر داشته باشد. این ابعاد و ظرفیت آب می تواند برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال، آبدرمانی و ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسال بهترین گزینه محسوب شود. استخر فریمی اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 18.1 کیلوگرمی عرضه می شود در نتیجه حمل آن توسط انواع وسیله های نقلیه امکان پذیر خواهد بود.

در پایان...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس، کوچکترین استخر پیش ساخته گرد تولید شده برای تفریحات آبی در فضای باز و در فصول گرما محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت نصب روکار و داخل زمین را داشته تا با صرف هزینه ای مقرون به صرفه تر یک فضای ذخیره آب 3 متری داشته باشید. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به روش اینترنتی، حضوری و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
18.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...