استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس گرد با پمپ تصفیه مدل 28201

از {{model.count}}

intex 28201 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 305 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری مدل دیگر از استخر 3 متری فریمی اینتکس برای استفاده در ویلا و باغ و باشگاه های ورزشی جهت تفریحات آبی در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس همراه با پمپ تصفیه آب مدلی دیگر از استخر گرد فریمی با قطر 3 متر بوده که برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر پیش ساخته با ابعاد (قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر) در میان مدل های کوچک قرار گرفته که بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فصول گرما و همچنین در فضای باز منزل شخصی و ویلا خواهد بود. از نظر طراحی و رنگ تمامی مدل های استخر پیش ساخته گرد اینتکس مشابه هم بوده اما از نظر ابعاد و ظرفیت آب متفاوت می باشند.

این محصول نیز با توجه به ابعاد خود قادر است تا میزان 4485 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر به خوبی پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه قدرت پاک کنندگی 1250 لیتر در ساعت را داشته و با برق مستقیم کار می کند. برای اتصال آن به استخر دو دریچه آب روی بدنه اصلی تعبیه شده تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند. البته برای تعویض و تخلیه آب استخر نیز می توان از دریچه تخلیه آب تعبیه شده در قسمت کف استفاده نمود.

ساختار بدنه استخر شامل یک نگهدارنده آب و یک مجموعه فریم بوده که با توجه با سایز کوچک خود به راحتی در کوتاه ترین زمان قابل نصب و راه اندازی خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بهترین متریال به کار برده شده برای انواع استخر پیش ساخته می باشد. این نوع متریال در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمود. از دیگر ویژگی های جنس بدنه اصلی می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر جهت حمل راحت و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد.

این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند به همین دلیل بهترین آلیاژ به کار برده شده برای ایجاد استحکام استخر پیش ساخته گرد می باشد. گفتنی است که برای نصب و احداث استخر پیش ساخته کافیست با استفاده از دفترچه راهنما و در نظر گرفتن محلی مسطح و بدون اشیای تیز اقدام کنید. برای خرید استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس 3 متری کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.


استخر پیش ساخته گرد اینتکس از سری استخر آماده فریمی تولید شده برای تفریحات آبی در فضای باز و فضای بسته بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این دسته از استخر های گرد فریمی در چند نوع ابعاد و ظرفیت تولید شده که بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش داده است. استفاده از متریال با کیفیت، امکان راه اندازی آسان و سریع، قابلیت حمل و نصب در مکان های دلخواه از ویژگی های این محصول به حساب می آِید. خصوصیت هایی که به هیچ وجه در استخر های بتنی وجود نداشته و از طرفی قیمت مقرون به صرفه استخر پیش ساخته گرد نیز تهیه کردن آن را راحت تر کرده است. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

استخر پیش ساخته فریمی

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

همانطور که در تصاویر این کالا مشاهده می کنید، طراحی ظاهری بدنه استخر پیش ساخته خانگی به صورت گرد بوده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. جهت احداث استخر پیش ساخته اینتکس می توانید از دفترچه راهنمای آن کمک بگیرید. این استخر به دلیل ابعاد کوچکتر خود از روند راه اندازی ساده تری برخوردار بوده و نیازی به هزینه کردن جهت نصب نصاب ها نخواهد بود. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که امکان اتصال انواع پمپ تصفیه آب به آن فراهم می باشد. البته یک پمپ تصفیه فیلتری کوچک همراه این استخر قرار داده شده که با برق شهری کار کرده و امکان شستشو و تعویض فیلتر آن به سادگی انجام می شود. جهت تعویض و تخلیه راحت تر آب نیز یک دریچه در قسمت کف به کار برده شده است.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته فریمی

لوازم جانبی استخر پیش ساخته فریمی

کلرزن استخر پیش ساخته فریمی

جنس و متریال بدنه اصلی و فریم ها

استخر پیش ساخته روکار گرد بدنه ای تولید شده از جنس پلاستیک PVC با دوام با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که ضخامت و توان بالایی را در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال ساختار یکدست داشته و دارای انعطاف بسیار خوبی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر دارد در نتیجه حمل و جا به جایی آن راحت تر صورت می گیرد. بدنه اصلی روی فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه پیاده سازی می شود. آلیاژ استفاده شده در پایه و فریم ها روکش ضد زنگ داشته و در برابر فرسایش در طولانی مدت مقاوم خواهد بود تا طول عمر بالایی را داشته باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ارزان اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 4485 لیتر آب را در خود جای دهد. ابعاد ذکر شده امکان استفاده از استخر را برای سنین مختلف فراهم ساخته و می تواند بستر مناسبی برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن سنین بزرگسال در آب و در مقابل نور آفتاب باشد. لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه بدنه بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 66 سانتی متر در نظر می گیرند. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 20 کیلوگرمی عرضه می شود.

پرسش و پاسخ

  • آیا با توجه به ابعاد استخر می توان آن را داخل زمین نصب کرد؟

بله. این استخر همانند مدل های سایز بزرگ خود دارای متریال مقاومی بوده و نصب آن در داخب زمین حفر شده با توجه به سایز خود امکان پذیر خواهد بود در نتیجه به عنوان استخر پیش ساخته ثابت استفاده می شود.

  • آیا لوازم جانبی برای این استخر با قطر 3 متر نیز تولید شده است یا خیر؟

این محصول دارای لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه، درپوش، زیرانداز و حتی نردبان نیز بوده که هر کدام به صورت مجزا عرضه می شود. شرکت اینتکس معمولا در سایز های کوچک از استخر پیش ساخته خود لوازم جانبی قرار نمی دهد اما خرید آنها به صورت مجزا قابل دسترس خواهد بود.

در پایان...

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری، از کوچک ترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز منزل، ویلا، باغ و حتی مهد کودک ها کاربرد خواهد داشت. این محصول در حالت جمع شده ابعاد کوچکی داشته و توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل می باشد. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به روش اینترنتی، حضوری و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
20 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1250 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...