استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28274

از {{model.count}}

intex 28274 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28274 یک استخر پیش ساخته ارزان به شمار می رود که از سری تولیدات intex بوده و ذر سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این استخر قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد. جنس بدنه آن از وینیل به همراه الیاف برزنتی است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28274 یکی از سری تولیدات شرکت intex می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار محصولات بادی شده است. شرکت اینتکس به واسطه سابقه درخشانی که در تولید این سری از محصولات دارد، باز هم توانست تا با تولید محصولی دیگر در زمینه استخر های پیش ساخته، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این محصول به دلیل کاربردی بودن و به صرفه بودن نسبت به استخر های بتنی، توانست تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از محصولات محبوب این شرکت در سال 2021 تبدیل شود.

جنس بدنه این استخر پیش ساخته ارزان، همانند دیگر محصولات اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. با این تفاوت که به دلیل حساسیت بالای این کار، این استخر در قسمت بدنه خود دارای الیاف برزنتی نیز می باشد که سبب بالا رفتن مقاومت آن در مقابل فشار ناشی از حجم بالای آب گردیده است. رنگ بدنه محصول به رنگ آبی بوده و قسمت داخلی آن از طرح کاشی کاری استخر برخوردار می باشد.

این استخر به وسیله تعدادی پایه که از جنس آلومینیوم هستند بر روی زمین نصب می گردد. روش نصب استخر پیش ساخته به دور صورت بوده که عبارتند از روکار و توکار. ابعاد تشکیل دهنده استخر پیش ساخته عبارت است از طول: 4.5 متر، عرض: 2.2 متر و ارتفاع: 84 سانتی متر. این محصول علاوه بر یک وسیله تفریحی برای خانواده، قابل استفاده در صنعت نیز می باشد. به عنوان مثال می توان از آن به عنوان استخر پیش ساخته کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی نیز بهره مند شد. همچنین این استخر یک وسیله مناسب برای آب درمانی به شمار می رود. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و یا اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته از طریق وبسایت فروشگاه اینتکس اقدام بنمایید و یا برای دریافت راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل بفرمایید.

طول
450 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
74 سانتی متر
ظرفیت
7127 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
40 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...