استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28212

از {{model.count}}

intex 28212 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28212 یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که در سال 2020 روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته ارزان دارای قطر 365 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر می باشد. جنس بدنه آن از وینیل به همراه الیاف برزنتی و پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28212 استخری با ویژگی های منحصر به فرد و از سری محصولات جدید و با کیفیت کمپانی اینتکس که در سال 2020 تولید و در بازار استخر های پیش ساخته عرضه گردیده است. این محصول به دلیل ابعاد مناسب، قیمت اقتصادی و کیفیت بدنه بسیار خوب، توانسته است تا به امروز به یکی از استخر پیش ساخته های پر فروش شرکت intex تبدیل شود. این استخر پیش ساخته ارزان دارای بدنه ای از جنس وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده که از مقاوم بسیار خوبی در مقابل فشار آب درون استخر برخوردار می باشد.

وینیل که با نام دیگر PVC نیز شناخته می شود، از سری متریال هایی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید بدنه استخر پیش ساخته به شمار می رود. استخر به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین نصب می گردد. این پایه ها تولید شده از آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالا می باشند و همینطور دارای قابلیت ضد زنگ نیز هستند. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از قطر: 365 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر. ارتفاع آن به گونه ای طراحی و تولید شده است که مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و کودکان نیز می توانند در کنار خانواده خود درون استخر پیش ساخته به تفریحات آبی بپردازند.

همچنین این محصول یک گزینه بسیار عالی برای آب درمانی افراد سالمند نیز به شمار می رود.در موارد دیگر نیز همچون استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می توان از این محصول بهره برد. علاوه بر پایه های آلومینیومی اقلام دیگری نیز همچون نردبان، روکش، زیرانداز و پمپ تصفیه نیز درون بسته بندی این استخر پیش ساخته اینتکس قرار داده شده است. به وسیله پمپ تصفیه این محصول شما دیگر نیازی به تخلیه آب درون استخر نداشته و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آب درون استخر خود را تصفیه بنمایید. برای اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته و یا خرید استخر پیش ساخته می توانید به وبسایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
365 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
20647 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
28 کیلوگرم
جنس پایه ها
آلومینیوم گالوانیزه
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...