استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26744

از {{model.count}}

intex 26744 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26744 محصولی جدید از intex بوده که تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی می باشد. قطر این محصول 5.49 متر و ارتفاع آن نیز 1.22 متر می باشد. این محصول مناسب برای آب درمانی و تفریحات آبی است. لازم به ذکر است که استخر پیش ساخته می تواند گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز باشد. در ادامه اطلاعات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26744 از دیگر محصولات intex می باشد که این محصول یکی از جذاب ترین و خاص ترین استخر های تولید شده توسط این شرکت می باشد. سال ساخت این محصول مربوط به سال 2020 بوده و به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به امروز فروش فوق العاده ای را داشته و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این استخر پیش ساخته ارزان، به صورت دایره ای شکل طراحی شده است و دیواره خارجی آن نیز به رنگ طوسی و دارای طرح چوبی مانند می باشد. 

دیواره داخلی استخر و همینطور کف آن دارای طرح کاشی کاری استخر است که زیبایی آن را دو چندان نموده. قطر استخر پیش ساخته اینتکس 5.49 متر بوده و ارتفاع آن نیز 1.22 متر می باشد. ارتفاع آن به گونه ای بوده که مناسب برای استفاده تمامی افراد است و جزو عمیق ترین استخر پیش ساخته های اینتکس می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات دوستانه و خانوادگی به شمار رفته و افراد می توانند اوقات پر از نشاطی را در کنار یکدیگر سپری کنند. استخر پیش ساخته گرد اینتکس، همچنین گزینه ای بسیار مناسب برای آب درمانی افراد بیمار و یا سالمند نیز است.

بدنه این محصول تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی می باشد که از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از آب درون استخر را تحمل بنماید. پایه ها و نردبان قرار گرفته درون بسته بندی این محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ تولید شده است. یک عدد پمپ تصفیه آب، یک زیرانداز و یک درپوش از دیگر اقلام همراه این استخر می باشند. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و همینطور اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۵۴۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۴۳۱۱ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۲۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۰۵ لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...