استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26330

از {{model.count}}

intex 26630 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل گرد فریمی یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته ویلا و باغ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با توجه به قطر 549 سانتی متری خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد. این کالا به همراه خود لوازم های جانبی بسیار مهمی از جمله پمپ تصفیه شنی، درپوش، زیرانداز و همچنین نردبان داشته و می تواند به دو روش توکار و روکار نصب شود.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل گرد فریمی یکی از بزرگترین استخر آماده و پرتابل این شرکت بوده که با لوازم جانبی کاملا توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین ویژگی هایی که این استخر پیش ساخته اینتکس داشته می توان به قابلیت نصب به صورت توکار و یا روکار اشاره کرد. جهت احداث استخر پیش ساخته گرد اینتکس می توانید از نصاب های شرکت مستر اینتکس کمک بگیرید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنند. این محصول بر خلاف انواع استخر پیش ساخته سایر کوچک دارای 4 لوازم جانبی مهم بوده که از جمله آن می توان به زیرانداز، درپوش و نردبان با قابلیت نصب مجزا اشاره کرد.

طراحی و ساختار بدنه همانطور که اشاره کردیم به صورت گرد بوده و شامل یک بدنه نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای نصب خواهد بود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و برای تعویض راحت تر آب، دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده است. زمان نصب استخر، فریم ها روی بدنه و در قسمت بیرونی نصب شده و موجب شکل و استحکام گرفتن این محصول روی زمین خواهد شد. در صورتی که قصد احداث استخر را به صورت توکار داشته باشید می توانید با توجه به ابعاد استخر مورد نظر، زمین را حفر کرده و سپس استخر در این قسمت نصب شود.

ابعاد راه اندازی شده استخر فریمی اینتکس برابر با (قطر: 549 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای صنعت پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما برای جلوگیری از سرریز شدن آب عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر می گیرند از همین رو تا مقدار 26423 لیتر آب در درون خود جای خواهد داد. ای مقدار آب توسط پمپ تصفیه شنی همراه استخر پاک سازی خواهد شد. پمپ تصفیه ای که با شن سیلیس کار کرده و موجب تصفیه و شفاف سازی آب خواهد شد. استخر پیش ساخته ویلا اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با احتساب لوازم جانبی خود وزنی برابر با 136 کیلوگرم خواهد داشت. برای خرید استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس کافیست پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما، سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری ثبت کنید.

قطر
۵۴۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
26423 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۳۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۷۹۰۰ لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی و ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...