استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26326

از {{model.count}}

intex 26326 prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل گرد فریمی با قطر 488 سانتی متری یکی از پر فروش ترین استخر آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که علاوه بر تفریحات آبی و شنا برای پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار مقاوم با فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده از همین رو قادر است تا 23 هزار لیتر آب را در خود جای دهد. این کالا با مهمترین لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه آب شنی قابلیت نصب در سراسر ایران را توسط فروشگاه مستر اینتکس خواهد داشت.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل گرد فریمی یکی از پر فروش ترین استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و یا بسته منازل شخصی، ویلا و باغ و حتی مجموعه های ورزشی آبی کاربرد خواهد داشت. استخر پیش ساخته ویلا اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 488 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 23000 لیتر آب را در خود جای دهد بنابراین با این حجم آب امکان شنا کردن و تفریحات آبی را برای سنین بزرگسال فراهم خواهد نمود. گفتنی است که عمق مفید این استخر به دلیل جلوگیری از سر ریز شدن آب به 112 سانتی متر خواهد رسید که با احتساب این عمق، ظرفیت 23 هزار لیتری خواهد داشت.

بدنه اصلی استخر پیش ساخته توکار گرد اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ضخامت بالا و ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این متریال که مقاوم ترین متریال به کار برده شده در محصولات پیش ساخته مانند استخر ها بوده، در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این بدنه خود دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه آب بوده و یک دریچه تخلیه آب نیز در قسمت کف به کار برده شده است تا کار را برای تعویض آب راحت تر کند.

همراه استخر پیش ساخته عمیق اینتکس یک پمپ تصفیه آب شنی با قدرت پاک کنندگی 5455 لیتر آب در ساعت قرار داده شده که با شن های تصفیه سیلیس کار می کند. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و قابلیت تنظیم کارکرد خودکار دارد. علاوه بر این یک درپوش، یک زیرانداز و یک نردبان نیز برای این استخر قابل حمل اینتکس در نظر گرفته شده تا از نظر مهمترین لوازم جانبی کاستی نداشته باشد. جهت احداث استخر پیش ساخته ویلا و باغ اینتکس مدل گرد می توانید از نصاب های حرفه ای نمایندگی اینتکس بهره مند شوید. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت فروشگاه مستر اینتکس و یا به روش حضوری مراجعه کنید.

قطر
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۳۰۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
100 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 5455 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی و ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...