استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی با پمپ تصفیه مدل 28279

از {{model.count}}

intex 28279 portable frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی با پمپ تصفیه فیلتری، بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی با رنگ آبی جهت تفریحات آبی در فضای باز و بسته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دقیقا مانند مدل مشابه خود تولید شده با این تفاوت که از یک پمپ تصفیه فیلتری در کنار بهره می برد. محصولی که قابلیت احداث روکار و توکار را داشته و به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود.

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی با پمپ تصفیه آب، یکی از پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در آب مورد استفاده قرار داده می شود. این محصول در 4 سایز مختلف تولید شده که این مدل با ابعاد راه اندازی شده (طول: 450 سانتی متر، عرض: 220 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بزرگترین استخر فریمی با رنگ آبی محسوب می شود از همین رو می تواند تا مقدار 7127 لیتر آب را در خود جای دهد. همانطور که می دانید این مقدار آب نیاز به تصفیه داشته تا از فاسد شدن و جلبک زدن دور بماند از همین رو یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت همراه استخر اینتکس قرار داده شده که از فیلتر کاغذی قابل تعویض بهره می برد.

استخر پیش ساخته فریمی 4 متری بدنه ای ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب ایجاد کرده است بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. این بدنه دارای دو دریچه آب در دیواره خود برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و از یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف برخوردار می باشد. بدنه نگهدارنده آب توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی و شکل می گیرند. برای احداث استخر پیش ساخته فریمی می توایند هم از نصاب های شرکت اینتکس و هم از طریق دفترچه راهنما اقدام کنید. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی 4 متری می توانید به دو روش اینترنتی و یا تلفنی اقدام به ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۴۵۰ سانتی متر
عرض
۲۲۰ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
ظرفیت
۷۱۲۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۴۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...