استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس بیضی مدل 26798

از {{model.count}}

intex 26798 oval frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس بیضی مدل 26798، استخر پیش ساخته ساخت اینتکس، بیضی شکل، دارای پمپ تصفیه ی آب استخر پیش ساخته، نردبان، زیرانداز، کاور، مناسب برای استفاده در باغ ویلا، قابلیت جا به جایی و نصب مجدد، برای خرید استخر پیش ساخته می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

استخر پیش ساخته اینتکس بیضی مدل 26798، یکی از منحصر به فردترین طراحی های استخر پیش ساخته مطعلق است به این مدل بیضی 26798. طراحی و ساخت این استخر پیش ساخته همانطور که گفته شد بیضی شکل است، برخلاف عمده استخر پیش ساخته های که به شکل مستطیلی و گرد در بازار موجود هستند و توسط برند های مختلف ساخته شده است. استخر پیش ساخته یک محصول تفریحی و ورزشی است که به جای استخر بتنی می توانید از آن استفاده کنید. استخر پیش ساخته دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی است که ادامه اشاره هایی به آن می کنیم.

استخر پیش ساخته توسط یک سری فریم فلزی و یک بدنه پی وی سی ساخته شده است که تنها کاری که شما باید برای استفاده از این استخر بکنید آن ها نصب و اسمبل کردن فریم به بدنه ی استخر پیش ساخته است که این عمل توسط نصاب استخر پیش ساخته نیز صورت میگیرد. استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی یک سری مزیت ها دارد که عبارت اند از، نصب راحت و آسان، با خرید استخر پیش ساخته به راحتی می توانید در کمتر از چند ساعت استخری بزرگ همانند استخر بتنی داشته باشید. قابلیت جا به جایی، استخر پیش ساخته را می توانید پس از استفاده آن را جا به جا کنید و فقط لازم است که آب را خالی و اتصالات پمپ آن را جدا و بدنه و فریم ها را جمع آوری کنید. بدون نیاز به پی ریزی و داشتن زیر ساخت، برای نصب استخر بتنی نیاز است که حتما ریز ساخت مناسب داشته باشید که در استخر پیش ساخته به دلیل روی کار بودن آن این مشکل را نخواهید داشت.

ابعاد استخر پیش ساخته مدل 26978، ابعاد این استخر پیش ساخته اینتکس برابر است با 610 سانتی متر به طول و 305 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر، شایان ذکر است که این استخر پیش ساخته بیضی دارای ارتفاعی یکسان در تمام نقاطش است. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر پیش  ساخته را می توانید در حیاط، پارکینگ و یا در باغ خود قرار دهید و همچنین این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 18 هزار لیتر دارد. باتوجه به این حجم، اینتکس پمپ تصفیه نیز در بسته بندی این محصول قرار دارد است که با نصب پمپ تصفیه آب بر روی استخر دیگر نیازی به تعویض آب آن در مدت کوتاه نیست. اگر این پمپ به مدت 4 ساعت مداوم کار کند، کل آب استخر را می تواند تصفیه کند. در بسته بندی این محصول یک عدد نردبان استخر، زیرانداز و روکش استخر قرار داده شده است که در هنگام نصب باید زیر انداز استخر را حتما در جای مناسبش قرار دهید و روکش استخر را در صورت عدم استفاده از استخر روی آب بکشید.

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی ساخته شده است که به دلیل استفاده از الیاف در داخل این پی وی سی به شکل برزنت تبدیل شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب تحمل می کند و در صورت بروز مشکل قابل تعمیر و استفاده مجدد است. فریم های این محصول از جنس فولاد گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده است که طول عمر بسیار بالایی دارد. برای خرید استخر پیش ساخته میتوانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
610 سانتی متر
عرض
305 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
102 سانتی متر
ظرفیت
18000 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۲۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3500 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی و ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...