استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل 57266

از {{model.count}}

bestway 57266 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با قطر 3 متر از پر فروش ترین استخر پیش ساخته خودکار و آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و ریلکسیشن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته ارزان دارای قابلیت احداث اتوماتیک بوده و امکان اتاصل انواع پمپ تصفیه آب را دارد. استخر ایزی ست پیش ساخته خانگی برای استفاده تمامی سنین پاسخگو خواهد بود.

استخر پیش ساخته ایزی ست با ارتفاع 76 سانتی متر بست وی یکی از پر فروش ترین استخر اتوماتیک و آماده عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب تولید شده است. استخری که با طراحی بدنه گرد خود امکان راه اندازی سریع و اتوماتیک را دارد از همین رو نیازی به استفاده از فریم و پایه نخواهد داشت. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با 305 در 76 سانتی متر بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 3800 لیتر آب را در خود جای دهد. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بوده و یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف تعبیه شده تا کار را برای تعویض آب راحت تر کند.

بدنه اصلی استخر پیش ساخته روکار بست وی از PVC وینیل و الیاف شمعی تولید شده که در کنار داشتن وزن سبک ضخامت بسیار خوبی را نیز ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، وزن و فشار آب و همچنین دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. جهت احداث استخر پیش ساخته ایزی ست 3 متری بست وی می بایست ابتدا لبه بادشونده آن را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی نموده و سپس استخر را با فشار آب مناسب پر کنید تا به مرور زمان شکل بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت نصب استخر در فضای باز از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی کافیست به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس شاپ مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
61 سانتی متر
ظرفیت
3800 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
8.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...