استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست با آبپاش مدل 57416

از {{model.count}}

bestway 57416 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست طرح دار بست وی همراه با آبپاش بادی متصل به بدنه یکی از بزرگترین استخر ایزی ست طرح دار محسوب شده که به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با بدنه طرح دار یکی دیگر از جذاب ترین استخر ایزی ست تولید شده برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال محسوب می شود. این استخر ایزی ست پیش ساخته دارای ابعاد (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته اتوماتیک بزرگ طرح دار محسوب می شود. ابعادی که برای تفریحات آبی خانوادگی بسیار مناسب بوده و طبق این ابعاد قادر است تا مقدار 9677 لیتر آب را در درون خود جای دهد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا لبه بادشو بوده از همین رو عمق مفید آن به 74 سانتی متر خواهد رسید.

انواع استخر ایزی ست در واقع به منظور داشتن سادگی در روند راه اندازی بیشتر برای تفریحات آبی به کار برده می شود اما این محصول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ قابل استفاده برای پرورش ماهی نیز خواهد بود. برای راه اندازی آن کافیست لبه باد شو را راه اندازی کرده و سپس با پر کردن استخر از آب بدنه اصلی شکل و استحکام لازم را به صورت خودکار خواهد گرفت. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه برای قسمت کف به منظور تخلیه آب می باشد از که کاربردی ترین ویژگی های طراحی بدنه خواهد بود. همچنین یک آبپاش بادی متصل به لبه استخر نیز در این محصول در نظر گرفته شده که از قسمت بیرونی به آن شلنگ آب وصل می شود تا عمل پاشش آب را به داخل استخر انجام دهد.

همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که توسط فیلتر کاغذی همراه خود عمل تصفیه را انجام می دهد. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و توسط دو شلنگ پلاستیکی از قسمت بیرونی به استخر متصل می شود. جنس بدنه و متریال که از مهمترین ویژگی های تولید و خرید یک استخر پیش ساخته محسوب می شود در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار می گیرد. بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده که متریالی سه لایه و مقاوم را فراهم ساخته است. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

این نوع جنس بدنه در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. قسمت لبه بادشو نیز از جنس PVC وینیل تولید شده و مانند بدنه اصلی از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر برخوردار می باشد. در صورت جلوگیری از برخورد محکم اشیای به بدنه و نگهداری اصولی از آن در زمان عدم استفاده می تواند در سلامتی این کالا بسیار موثر باشد. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با آبپاش سرخود کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کرده تا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
ظرفیت
9677 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
25 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای آبپاش بادی متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...