استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28157

از {{model.count}}

intex 28157 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ با قطر 457 و ارتفاع 84 سانتی متر به عنوان یکی از بزرگترین استخر ایزی ست پرتابل با قابلیت راه اندازی اتوماتیک همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری قوی در نمایندگی اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس در واقع یکی از بزرگترین استخر ایزی ست تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. استخر ایزی ست مقرون به صرفه ترین و سبک ترین استخر پیش ساخته محسوب شده که دارای طراحی و ساختار متفاوتی با سایر استخر پیش ساخته فریم دار می باشد. این محصول دارای ابعاد (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که قادر است 9793 لیتر آب را در خود جای دهد. البته این استخر ایزی ست در سه مدل با ارتفاع های مختلفی تولید شده که این مدل با ارتفاع 84 سانتی متر و عمق مفید 66 سانتی متر نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز گزینه بسیار پرکاربردی می باشد از همین رو بسیاری از افراد اقدام به خرید چنین استخری برای پرورش ماهی می کنند زیرا هزینه ساخت استخر بتنی بسیار بالاتر خواهد شد.

طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده به صورت گرد می باشد. بدنه ای که یک نگهدارنده آب و یک لبه بادشو داشته که به هم متصل هستند. برای راه اندازی می بایست لبه بادشو را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این روش راه اندازی به صورت اتوماتیک صورت گرفته و زمان بسیار کمی از مصرف کنندگان خواهد گرفت از همین رو نیازی به استفاده از فریم و پایه ها برای نصب نخواهد بود.

جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای نگهدارنده آب از ساختار سه لایه و برای لبه بادشو ساختار یک لایه در نظر گرفته شده است. این نوع متریال دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع جنس بدنه انعطاف پذیری بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر داشته تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه در هر مکانی قابل حمل باشد. متریالی که دارای قابلیت تعمیر بوده از همین رو در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه اصلی امکان ترمیم و استفاده مجدد از آن خواهد بود.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه استخر به منظور نصب انواع پمپ تصفیه آب اشاره کرد. گفتنی است که همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب 2006 لیتری قرار داده شده که به وسیله فیلتر کاغذی عمل پاک سازی آب را انجام می دهد. ساختار پمپ تصفیه به گونه ای بوده که امکان شستشو و تعویض فیلتر کاغذی آن فراهم می باشد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
66 سانتی متر
ظرفیت
9793 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
22 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...