استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28130

از {{model.count}}

intex 28130 easyset pool

تعداد
نوع
8,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست گرد با قطر 366 به عنوان استخر ایزی ست متوسط برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان. فروش انواع استخر ایزی ست پیش ساخته توسط نمایندگی مستر اینتکس در ایران

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته تولید شده با قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر استخر پیش ساخته فریمی بوده که همیشه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده از همین رو در مدل های متنوعی تولید شده اند تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش دهد. استخر ایزی ست بادی و پیش ساخته در واقع نوعی استخر آماده با قابلیت راه اندازی بدون فریم بوده که از راحتی کار بیشتری بهره مند است به همین دلیل هیچ نیازی به آموزش و یا نصاب فروشگاه اینتکس نخواهد بود.

این محصول دارای ابعاد (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که با این ابعاد در میان استخر ایزی ست متوسط قرار می گیرد. ارتفاع این استخر تا قسمت لبه باد شو بوده و از آنجایی که تا این قسمت از بدنه استخر امکان پر کردن آب نبوده عمق مفید آن به 58 سانتی متر می رسد. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر به 5621 لیتر رسیده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی های کوچک نیز می تواند کابردی باشد. این حجم از آب توسط انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته قابل پاک سازی بوده گرچه این استخر ایزی ست در یک مدل مشابه همراه با پمپ تصفیه آب نیز تولید شده بنابراین در صورتی که پمپ تصفیه آب به صورت جداگانه نداشته باشید می توانید مدل با پمپ تصفیه این استخر را خریداری کنید.

طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت گرد بوده و مانند دیگر مدل های خود از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار می باشد. بدنه اصلی شامل نگهدارنده آب و لبه بادشو بوده که هر دو ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل می باشند. این نوع جنس بدنه در قسمت نگهدارنده آب به صورت سه لایه و در لبه بادشو به شکل تک لایه ساخته شده به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. جنس بدنه ای که در برابر نور آفتاب مقاومت خوبی داشته و از طرفی انعطاف بالای آن موجب حمل راحت در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد شد.

برای راه اندازی استخر ایزی ست اینتکس ابتدا می بایست لبه باد شو را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کرد تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این نوع روند راه اندازی خودکار نیازی به هیچ فریم و پایه ای نداشته و زمان بسیار کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی به منظور متصل کردن انواع پمپ تصفیه آب استخر و تعبیه کردن یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با قطر 366 سانتی متر کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.


استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 366 سانتی متر، یکی از سایز های متوسط از سری استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای آبدرمانی و ریلکس کردن در آب نیز بسیار کاربردی خواهد بود. این استخر با توجه به عدم نیاز به فریم و پایه برای راه اندازی، از روند نصب ساده تری برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب و قابل استفاده خواهد بود. از طرفی داشتن حجم کم در حالت جمع شده این امکان را به شما می دهد که به راحتی در هر مکانی توسط انواع وسیله های نقلیه حمل کنید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این استخر ایزی ست اینتکس خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

استخر ایزی ست بزرگ

طراحی و ساخت استخر ایزی ست

همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس دارای طراحی گرد با لبه باد شونده می باشد از همین رو جهت احداث استخر کافیست لبه بادشو را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی نموده تا با پر کردن استخر از آب به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را بگیرد. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده و برای تعویض راحت تر آب نیز یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است. این استخر و تمامی مدل های مشابه خود دارای دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه بوده که این مدل فاقد پمپ تصفیه همراه می باشد اما می توانید به صورت مجزا اقدام به تهیه و خرید این دستگاه کاربردی برای پاک سازی آب استخر خود از فروشگاه مستر اینتکس کنید.

جنس و متریال استخر ایزی ست

استخر ایزی ست خانگی اینتکس تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال به دلیل انعطاف پذیری بالای خود در ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به ابعاد راه اندازی شده جمع می شود. ویژگی دیگر در جنس بدنه اصلی داشتن قابلیت تعمیر بوده تا خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کند. دقت داشته باشید که در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه اصلی، نصب در فضایی مسطح و مطمئن می تواند در افزایش طول عمر این محصول بسیار موثر باشد.

جنس استخر بزرگ ایزی ست

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد نصب شده استخر پیش ساخته اتوماتیک اینتکس برابر با (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 5621 لیتر آب در خود جای دهد. این ابعاد امکان استفاده برای سنین بالای 6 سال و همچنین بزرگسالان را فراهم ساخته تا فضایی مفرح برای تفریحات آبی تابستانی ایجاد کند. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شونده بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 66 سانتی متر نظر می گیرند. استخر ایزی ست ویلا اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 12.1 کیلوگرمی عرضه می شود.

در پایان...

اگر به دنبال یک استخر بزرگ برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته منزل، ویلا و باغ خود هستید، استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود. این استخر قابلیت راه اندازی روکار در کوتاه ترین زمان را داشته و با توجه به قابلیت پرتابل بودن، در هر مکان مورد نظر قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس کافیست به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
58 سانتی متر
ظرفیت
5621 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
12.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...