استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28110

از {{model.count}}

intex 28110 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28110 به عنوان استخر پیش ساخته ارزان و بدون فریم با امکان راه اندازی خودکار. استخر ایزی ست پیش ساخته گرد اینتکس بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال و قابل استفاده برای بزرگسالان در نمایندگی اینتکس

استخر ایزی ست بادی اینتکس با ابعاد 244 در 76 سانتی متر مدل بزرگ از سری استخر ایزی ست با قطر 244 بوده که توسط شرکت اینتکس برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال عرضه شده است. این محصول با توجه به ابعاد خود در میان مدل های کوچکتر قرار گرفته از همین رو تنها برای تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در داخل آب مناسب خواهد بود. طراحی بدنه به صورت گرد بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. لبه باد شو و نگهدارنده آب که به هم متصل بوده که لازمه راه اندازی آن باد کردن لبه بادشو توسط پمپ باد محصولات بادی و سپس پر کردن استخر از آب می باشد تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

تنها استخر پیش ساخته ای که در زمان نصب نیازی به استفاده از فریم و پایه ندارد استخر ایزی ست می باشد به همین دلیل به این نوع استخر پیش ساخته ، استخر اتوماتیک گفته می شود. با توجه به نوع طراحی بدنه عمق مفید آن به 58 سانتی متر رسیده زیرا که تا قسمت لبه امکان پر کردن آب نخواهد بود. گفتنی است که این محصول در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه تولید شده که تنها تفاوت میان آنها در قیمت فروش آن خواهد بود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت بادشو از نوع تک لایه و برای نگهدارنده آب از نوع سه لایه در نظر گرفته شده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این نوع متریال برای تمامی مدل های استخر ایزی پیش ساخته مورد استفاده قرار گرفته زیرا دارای مزیت هایی همچون انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از محصول خواهد بود. قسمت داخلی بدنه استخر از طراحی کاشی شکل برخوردار بوده تا در زمان پر کردن استخر از آب شکل و ظاهر زیبایی به خود بگیرد.

از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد. برای خرید استخر ایزی ست بادی اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
58 سانتی متر
ظرفیت
2419 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...