استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28106

از {{model.count}}

intex 28106 easyset pool

تعداد
نوع
3,410,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28106 به عنوان یکی از کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته با قطر 244 در ارتفاع 66 سانتی متر برای تفریحات آبی سنین بالای 3 سال در فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس

استخر ایزی ست اینتکس با ابعاد 244 در 61 سانتی متر یکی از کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال عرضه شده است. استخر ایزی ست متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده بوده که بدون نیاز به پایه و فریم به راحتی راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار بدنه به گونه ای بوده که برای راه اندازی و نصب از لبه باد شو بهره مند است تا پس از باد کردن این قسمت از بدنه استخر و سپس پر کردن استخر از آب به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد از همین رو استخر ایزی ست تحت عنوان استخر اتوماتیک و خودکار نیز شناخته می شود.

طراحی بدنه استخر ایزی ست در تمامی مدل ها به صورت گرد بوده و از دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی بهره می برد تا امکان نصب انواع پمپ تصفیه آب فراهم باشد. با توجه به ابعاد 244 در 61 سانتی متری این استخر عمق مفید آن به 46 سانتی متر رسیده زیرا تا قسمت لبه امکان پر کردن آب نخواهد بود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب آن به 1942 لیتر رسیده که مقداری بسیار مناسب برای تفریحات آبی محسوب می شود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC سه لایه بوده و قسمت لبه بادشو نیز از PVC تک لایه ساخته شده است. این نوع متریال برای تولید تمامی مدل های استخر ایزی ست بادی استفاده شده زیرا که از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بهره مند است از همین رو به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این نوع جنس بدنه در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید.

از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی متریال بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. این محصول در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه تولید شده که تنها تفاوت میان آنها قیمت آنها خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس مدل 28106 با قطر ۲۴۴ سانتی متر یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار برند intex می باشد که به سبب ابعاد ایده آل برای استفاده در بالکن و یا تراس توانسته است نظر بسیاری از خریداران استخر پیش ساخته را به خود جلب کند. 


طراحی و ساخت استخر ایزی ست

استخر ۲.۴۴ متری اینتکس دارای طراحی دایره شکل بوده که این ویژگی در تمامی استخرهای ایزی ست مشاهده می شود. این ویژگی به سبب حلقه بادشو بالای استخر بوجود آمده است که به کمک این قسمت استخر پس از آب شدن شکل خود را گرفته و قابل استفاده می باشد. بنابراین برای استفاده از استخر نیاز به باد کردن رینگ بادشو بالای استخر خواهید داشت که این امر به وسیله پمپ بادهای شرکت اینتکس انجام پذیر خواهد بود. استخر ایزی ست اینتکس هیچگونه پایه و یا نگهدارنده فلزی نداشته و همانطور که گفته شد بصورت خودکار و با بادشدن لبه شکل خود را می گیرد که از این رو این نوع محصولات با عنوان استخر پیش ساخته اتوماتیک نیز شناخته می شود.


جنس بدنه استخر ایزی ست

بدنه استخر ایزی ست لبه بادشو اینتکس از پی وی سی برزنتی تشکیل شده است و در داخل این برزنت دو لایه از لایه های ابریشم نیز استفاده شده است تا بتواند استحکام لازم برای استفاده چندین نفر و فشار های ناشی از جرکت داخخل آب و همچنین فشار آب را داشته باشد. قسمت لبه این محصول نیز از وینیل تشکیل شده است تا خاصیت باد شدن را داشته باشد که می توان گفت این حلقه حساسیت بالاتری نسبت به سیار نقاط استخر خواهد داشت و می بایست مراقبت بیشتر از این قسمت صورت گیرد. البته محصولات برند اینتکس طوری طراحی شده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از سوراخ شدن، پارگی و یا باز شدن درز ناشی از فشار بسیار زیاد، بتوان مجددا آن را تعمیر نموده و از آن استفاده کرد.

استخر پیش ساخته ایزی ست ۲.۵ متری اینتکس

ابعاد و ظرفیت استخر پیش ساخته اینتکس

همانطور که در قسمت های بالا اشاره شد، این استخر ایزی ست اینتکس دارای ۲۴۴ سانتی متر قطر می باشد که می تواند ابعاد مناسبی برای استفاده در فضاهای کوچک همانند بالکن ها و یا حیاط و پارکینگ باشد و می توان گفت که می تواند انتخابی مناسب برای استفاده در آپارتمان ها باشد که فضای کافی برای احداث استخر و یا استفاده از استخر های پیش ساخته فریمی اینتکس را ندارند. ارتفاع این استخر پیش ساخته ۶۱ سانتی متر می باشد که البته این مقدار با احتساب قسمت لبه استخر بوده و در واقع ارتفاع کلی محصول می باشد و عمق آبگیر این استخر ۴۶ سانتی متر بوده که مناسب برای کودکان نیز می باشد. ظرفیت آب استخر اتوماتیک ایزی ست اینتکس ۱۹۴۲ لیتر می باشد و می تواند ظرفیت مناسبی برای یک استخر خانگی محسوب شود. بر روی بدنه این استخر یک شیر تخلیه برای تخلیه آب صورت گرفته است که به کمک سر شلنگی می توان پس از استفاده، از آب استخر برای آبیاری نیز استفاده نمود و در مصرف آب نیز صرفه جویی نمود. همچنین دو دریچه بر روی بدنه برای اتصال پمپ تصفیه آب نیز تعبیه شده است که در صورت نیاز می توان از آن استفاده نمود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس دارای ابعاد و ارتفاعی مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و همچنین دارای بدنه ای مقاوم در برابر اشیا نوک تیز نیز می باشد که طول عمر محصول را بالاتر برده است. امکان اتصال پمپ تصفیه آب و دارشتن شیر تخلیه برای تخلیه آب نیز از دیگر نقاط مثبت این کالا محصوب می شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره برای خرید استخر پیش ساخته می توانید با همکاران ما در شرکت مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
عمق
46 سانتی متر
ظرفیت
1942 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
6.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...