استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28102

از {{model.count}}

intex 28102 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 183 سانتی متر کوچکترین استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با طرح هواپیما برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان با قابلیت راه اندازی خودکار و سریع عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28102 یکی از کوچکترین استخر ایزی ست تولید شده جهت تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. همانطور که می دانید استخر ایزی ست متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده محسوب می شود زیرا که بدون نیاز به فریم توسط یک ساختار لبه بادشو به راحتی راه اندازی می شود از همین رو به استخر پیش ساخته اتوماتیک نیز معروف می باشند. استخر ایزی ست طرح دار کودک و نوجوان اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو الی 3 کودک به صورت همزمان خواهد بود.

ارتفاع ذکر شده تا لبه باد شو بوده از همین رو عمق مفید آن جهت پر کردن آب و جلوگیری از سر ریز شدن آب به 41 سانتی متر می رسد از همین رو قادر است تا مقدار 886 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار ظرفیت با فشار آب معمولی از یک خروجی در چند دقیقه پر خواهد شد. از مهمترین ویژگی ها در طراحی بدنه می توان به لبه باد شو استخر اشاره کرد. این لبه در واقع مهمترین عامل راه اندازی و احداث استخر ایزی ست کودک می باشد. برای راه اندازی می بایست این قسمت را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده سپس استخر را از آب پر کنید تا به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را بگیرد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب جهت نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف استفاده شده است.

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که سبک ترین و منعطف ترین متریال در تولید محصولات بادی محسوب می شود. انعطاف بالای این نوع جنس بدنه امکان جمع شدن استخر را در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم ساخته است تا در مسافرت ها با کمترین اشغال فضا حمل شود. بدنه اصلی در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز و در فصول گرما استفاده کرد. ویژگی دیگر این نوع متریال قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی بوده تا خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کند. جهت خرید استخر پیش ساخته ایزی ست طرح هواپیما کودک اینتکس کافیست محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت
886 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...