استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26168

از {{model.count}}

intex 26168 easy set pool

تعداد
نوع
28,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 457 سانتی متر یکی از عمیق ترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده با قابلیت نصب بدون فریم بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال در فضای باز توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و حتی می تواند برای پرورش ماهی نیز کاربرد داشته باشد.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس یا همان استخر پیش ساخته اتوماتیک، یکی از متفاوت ترین و پر فروش ترین استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب می شود. این محصول بر خلاف سایر انواع استخر پیش ساخته بدون هیچ فریم و پایه ای نصب و راه اندازی می شود. برای احداث استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ اینتکس می بایست ابتدا لبته باد شونده آن را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این محصول روی بدنه خود دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه داشته و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف خود برای تعویض راحت تر آب دارد.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته خودکار اینتکس برابر با (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و شنا سنین مختلف خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا لبه باد شونده بوده اما عمق مفید آن به 112 سانتی متر می رسد از همین رو قادر است تا مقدار 14141 لیتر آب در خود جای دهد. البته با توجه به نوع متریال در نظر گرفته شده، این استخر در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا با اشغال فضای کمتر و با وزن بسته بندی 47 کیلوگرمی خود توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای لبه بادشو نیز از وینیل دو لایه استفاده شده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت. برای راه اندازی آن در فضای باز یک زیرانداز در نظر گرفته شده و برای محافظت از آب درون استخر نیز می توان از درپوش ضخیم همراه این کالا استفاده کرد. علاوه بر این، یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت پاک کنندگی 3785 لیتر در ساعت و یک نردبان پیش ساخته با نصب مجزا در کنار این استخر ایزی ست قرار داده شده است. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ اینتکس می توانید با مشاوره گرفتن از فروشگاه مستر اینتکس، سفارش خود را به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
112 سانتی متر
ظرفیت
14141 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
47 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...