استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26165

از {{model.count}}

intex 26165 easyset pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ اینتکس برای تفریحات آبی و شنا با راه اندازی سریع و بدون فریم. استخر ایزی ست پرورش ماهی و کشاورزی با کاربرد های مختلف همراه با پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و نردبان در فروشگاه نمایندگی اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس با قطر 457 سانتی متر از بزرگترین استخر ایزی ست بادی تولید شده برای تفریحات آبی شنا سنین بالای 6 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر ایزی ست یکی از مدل های تولید شده در خانواده استخر پیش ساخته بوده که از طراحی و ساختار بدنه متفاوتی بهره مند می باشد به این صورت که برای نصب و راه اندازی هیچ نیازی به فریم و پایه نخواهد داشت. بدنه ای با طراحی گرد که در قسمت فوقانی خود از یک لبه بادشو برخوردار بوده که برای راه اندازی استخر می بایست این قسمت را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کرد تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

این روش راه اندازی به صورت خودکار شکل گرفته از همین رو نیازی به آموزش نصب و یا بهره بردن از نصاب فروشگاه اینتکس نخواهد بود. از طرفی باعث می شود تا در زمان نصب صرفه جویی شود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب کاربرد خواهند داشت. گرچه همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3785 لیتر قرار داده شده که توسط برق شهری کار کرده و قابلیت تعویض و شستشو فیلتر آن به راحتی فراهم خواهد بود.

ابعاد استخر برابر با (قطر: 457 سانتی متر و ارتفاع: 107سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 14141 لیتر آب را در درون خود جای دهد به همین دلیل علاوه بر تفریحات آبی و شنا برای پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود تا در نتیجه هزینه اضافی بابت احداث استخر بتنی نداشته باشید. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه استخر بوده به همین دلیل برای جلوگیری از سرریز شدن آب عمق مفید آن به 91 سانتی متر خواهد رسید. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت لبه از ساختار تک لایه و برای نگهدارنده آب از ساختار سه لایه استفاده شده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان دهد بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز از این استخر استفاده کرد.

از ویژگی های دیگر این نوع متریال می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و داشتن قابلیت تعمیر برای استفاده مجدد اشاره نمود. همراه این محصول یک نردبان پیش ساخته با قابلیت راه اندازی مجزا و یک درپوش و زیرانداز برای محافظت بیشتر از استخر قرار داده شده است. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
91 سانتی متر
ظرفیت
14141 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
41 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...