استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ارزان بست وی مدل 56678

از {{model.count}}

bestway 56678 portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ارزان بست وی مدل گرد فریمی، یکی از سایز های کوچک از سری استخر آماده و روکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به همراه خود یک پمپ تصفیه فیلتری دارد. این استخر به سادگی قابل نصب بوده و می تواند برای سنین بالای 6 سال و بزرگسالان جهت تفریحات آبی تابستانی مورد استفاده قرار بگیرد.

استخر پیش ساخته ارزان بست وی با طراحی بدنه فریم و گرد، یکی از کوچکترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال بوده که حتی قابل استفاده برای سنین بزرگسال به منظور ریلکس کردن در آب خواهد بود. این محصول متشکل از بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده و به دلیل داشتن ابعاد راه اندازی شده 305 در 76 سانتی متر می تواند تا مقدار 4678 لیتر آب در خود جای دهد. پر شدن این استخر خانگی با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین بازه زمانی انجام می شود. استخری که به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 1249 لیتر در ساعت داشته که با برق شهری کار کرده و امکان تعویض و شستشوی فیلتر آن فراهم خواهد بود.

استخر پیش ساخته تفریحی بست وی دارای بدنه ای جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال که در مدل های مشابه نیز استفاده شده، به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. برای شکل دادن و نصب آن می بایست از فریم و پایه هایی که ساخته شده از آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ بوده استفاده نمایید. این آلیاژ دارای وزن سبک اما تحمل وزن بالا بوده و به دلیل مقاوم بودن در برابر فرسایش، طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 16.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته ارزان بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری و حتی تلفنی پس از گرفتن مشاوره، سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۶۷۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۶.۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...