استخر ایزی ست

استخر فست ست 3.6 متری بست وی مدل 57274

از {{model.count}}

bestway 57274 fast set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فست ست 3.6 متری بست وی مدل 57274 که با نام استخر ایزی ست نیز شناخته می شود از سری تولیدات جدید شرکت bestway به شمار می رود که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و دارای یک عدد پمپ تصفیه آب نیز است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر فست ست 3.6 متری بست وی مدل 57274 یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد که از طراحی ساده و بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این محصول جزو تولیدات سال 2022 این شرکت بوده که به تازگی معرفی گردیده است. استخر فست ست ارزان بست وی دارای فرم دایره ای شکل است و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های آبی و سفید می باشد. از این محصول می توان به عنوان یک وسیله تفریحی در داخل حیاط و یا پشت بام استفاده نمود. این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی تابستانه به شمار رفته و اوقات فراغت بسیار خوشی را برای تمای افراد اعم از کودک و بزرگسال فراهم سازد.

استخر ایزی ست ارزان بست وی دارای قطر: 366 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر است. جنس بدنه این نوع از استخر ها نسبت به استخر های بادی از ضخامت بیشتری برخوردار بوده طبیعتا دارای دوام بهتری می باشند. بدنه استخر فست ست بست وی از وینیل و ترکیب آن با الیاف برزنتی تولید گردیده است. ساختار کلی این محصول به این صورت می باشد که شما با باد زدن قسمت لبه استخر و آب ریختن داخل آن، استخر را آماده استفاده می نمایید. از مزیت های این استخر های می توان به راه اندازی سریع آن ها اشاره نمود.

این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه آب نیز می باشد که با وجود آن شما دیگر نیازی به تخلیه آب داخل استخر نداشته و می توانید به راحتی آب درون استخر را تصفیه نمایید. برای خرید استخر فست ست و یا مشاهده قیمت و اطلاعات این محصول می توانید به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
۵۳۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۲۰۰۶ لیتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...