استخر ایزی ست

استخر فست ست بست وی مدل 30007

از {{model.count}}

bestway 30007 fast set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فست ست بست وی مدل 30007 محصولی جذاب و منحصر به فرد می باشد که از تولیدات جدید شرکت Bestway می باشد. این استخر از نوع استخر ایزی ست بوده که از قابلیت راه اندازی سریع و آسان برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر فست ست بست وی مدل 30007 یکی دیگر از سری محصولات تفریحی شرکت Bestway می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی گردیده است. این محصول تولید شده در سال 2022 می باشد. به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بسیار خوبی که در قسمت بدنه دارد، باعث شده است تا مورد توجه خریداران در بازار محصولات بادی قرار گرفته و به یکی از پر فروش ترین استخر های کودک تبدیل شود. فرم کلی این استخر به صورت دایره ای شکل است. رنگ بدنه آن به رنگ آبی تیره و لبه آن نیز به رنگ زرد می باشد. استخر فست ست در دنیا با نام دیگر ایزی ست نیز شناخته می شود.

ساختار این نوع از استخر به این صورت است که تنها با باد کردن لبه استخر و آب ریختن درون حوضچه استخر، محصول شکل گرفته و آماده استفاده می شود. مزیت این نوع از استخر، راه اندازی سریع و آسان آن می باشد. به این گونه که شما با یک پمپ دستی کوچک نیز می توانید آن را راه اندازی بنمایید. جنس بدنه این محصول نیز از وینیل تولید شده است. ضخامت بدنه این نوع از استخر های نسبت به استخر بادی، بیشتر بوده و طبیعتا از دوام بالا تر و مقاومت بیشتر برخوردار می باشد. از این محصول می توان درون حیاط منزل، تراس های بزرگ و پشت بام خانه استفاده نمود.

قطر این استخر 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 38 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب این محصول 477 لیتر و وزن آن نیز 4.7 کیلوگرم می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
ظرفیت
477 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
4 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب کودکان
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...