استخر پیش ساخته

استخر فریمی 4 متری بست وی مدل 56425

از {{model.count}}

bestway 56425 4 meter metal frame AGP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی 4 متری بست وی مدل 56425 یک استخر پیش ساخته مستطیلی شکل می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل و پایه هایی تولید شده از آلومینیوم می باشد. استخر پیش ساخته ارزان قابل استفاده به صورت رو کار و تو کار است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده فرمایید.

استخر فریمی 4 متری بست وی مدل 56425 یکی دیگر از تولیدات با کیفیت و بسیار زیبای شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بدنه بسیار عالی بوده و به واسطه همین کیفیت و قیمت مناسب توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. از این محصول استفاده های متعددی می توان نمود. به عنوان مثال استخر پیش ساخته یک گزینه بسیار مناسب برای تفریحات آبی به شمار رفته که می توان در کنار خانواده و یا دوستان اوقات فراغت بسیار پر نشاطی را سپری کرد. از دیگر موارد استفاده این محصول می توان به آب درمانی اشاره نمود. همچنین می توان از استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی و یا استخر کشاورزی نیز بهره مند شد.

بدنه این محصول از وینیل به همراه الیاف برزنتی تولید شده است. از مزیت های این متریال به مقاومت و دوام بالا می توان اشاره نمود. پایه های قرار داده شده بر روی این استخر پیش ساخته ارزان نیز از آلومینیوم تولید شده است که به خوبی می تواند وزن استخر را تحمل کند.درون بسته بندی این محصول تعدادی وسایل نظیر نردبان و پمپ تصفیه قرار داده شده است. ابعاد تشکیل دهنده این استخر عبارت است از طول: 4 متر، عرض: 2.11 متر و ارتفاع: 81 سانتی متر. از مزیت های استخر فریمی می توان به پرتابل و قابل حمل بودن آن اشاره نمود. شما می توانید برای خرید این محصول از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام بنمایید. همچنین مشاورین ما در نمایندگی اینتکس آماده پاسخگویی به صورت 24 ساعته می باشند و می توانید برای دریافت مشاوره و یا دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
400 سانتی متر
عرض
۲۱۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۱ سانتی متر
عمق
۷۰ سانتی متر
ظرفیت
۵۷۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...