استخر پیش ساخته

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56412

از {{model.count}}

bestway 56412 frame portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56412 استخر فریمی بست وی با ابعاد 300×201×66 سانتی متر، ساخته شده از پی وی سی و فلز ضد زنگ، دارای پمپ تصفیه فلیتر کاغذی، مناسب برای استفاده در باغ، ویلا و حیاط منازل برای خرید و قیمت از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

در فصل تابستان شنا و آب تنی یک لذت تکرار نشدنی است که در فراهم کردن این تفریح برای کودکان باعث خوشحالی و آنها خواهد شد، شرکت های مختلفی در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده اند که به چندین دسته بندی تقسیم می شوند. استخر بادی، استخر پیش ساخته و وان بادی که هر کدام این محصول را به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. استخر فریمی یا همان پیش ساخته دارای انواع مختلفی می باشد به عنوان مثال، اسختر ایزی ست، استخر پیش ساخته گرد، استخر پیش ساخته مستطیل، استخر پیش ساخته گرد و بیضی که برای در انواع ابعاد ها تولید شده اند و مناسب برای استفاده در داخل حیاط منازل، ویلاها، باغ و با برای پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدنه استخر فریمی مستطیلی بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار آب و تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد. فریم های این محصول از فلز ضد زنگ ساخته شده است که ماندگاری آن بالا و همچنین به استحکام استخر فریمی شما کمک شایانی میکند. استخر فریمی بست وی دارای ابعادی برابر با 300 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 66 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، از این استخر پیش ساخته بست وی می توانید برای استفاده کودکان و نوجوانان نیز استفاده کنید.

با توجه به ابعاد گفته شده این استخر دارای ظرفیت آبی برابر با 3300 لیتر می باشد البته شایان ذکر است که با وجود پمپ تصفیه بر روی آن نیازی به تعویض مجدد آب در بازه زمانی کوتاه نیست. این پمپ تصفیه از نوع فیلتر کاغذی است که به وسیله یک جفت شلنگ پمپ تصفیه به بدنه استخر پیش ساخته متصل می شود و از یک شلنگ آب به داخل پمپ می رود و از یک شلنگ دیگر آب تصفیه شده خارج می شود. برای خرید استخر فریمی مستطیلی بست وی مدل 56412 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۳۰۰ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۳۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...