استخر پیش ساخته

استخر فریمی بست وی مدل 56406

از {{model.count}}

bestway 56406 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی بست وی مدل 56406 یک وسیله تفریحی جذاب و بسیار با کیفیت می باشد که تولید شده توسط شرکت bestway است. این استخر پیش ساخته ارزان قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر مشاورزی نیز می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این استخر را ملاحظه بفرمایید.

استخر فریمی بست وی مدل 56406 یکی دیگر از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط شرکت Bestway می باشد که در سال 2021 روانه بازار شده است. این محصول توانست تا در همان ابتدای کار فروش بسیار خوبی را تجربه نموده و تا به امروز به یکی از پر فروش ترین استخر فریمی های این شرکت تبدیل شود. چرا که از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و قیمت آن نیز نسب به سایر استخر های بسیار مناسب می باشد.

از این محصول می توان رون حیاط منزل و یا ویلا استفاده نمود. استخر پیش ساخته وسیله ای مناسب برای تفریحات آبی در کنار دوستان و خانواده به شمار رفته که لحظات نشاط آوری را برای افراد پدید می آورد. همچنین گزینه ای متاسب و عالی برای آب درمانی بیماران و سالمندان به شمار می رود. در موارد دیگری نیز از این استخر پیش ساخته استفاده می شود. به عنوان مثال از این محصول به عنوان استخر کشاورزی و استخر پرورش ماهی نیز می تواند بهره برد. چرا که نسبت به استخر های بتنی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار بوده و نصب آن نیز در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. همچنین از قابلیت های دیگر آن نیز می توان به پرتابل و قابل حمل بودن نیز اشاره نمود.

بدنه این استخر پیش ساخته تولید شده از وینیل به هماه الیاف شمعی-برزنتی می باشد. پایه های نیز از آلومینیوم ضد زنگ بوده که دارای استجکام بسیار بالایی است. ابعاد این استخر نیز تشکیل شده است از قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر. ابعاد آن به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده در حیاط های کوچک نیز باشد. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد قیمت استخر پیش ساخته با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
4678 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
16 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...