استخر پیش ساخته

استخر فریمی بست وی مدل 56404

از {{model.count}}

bestway 56404 above ground frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی بست وی مدل 56404 از سری استخر فریمی بست وی، مناسب برای استفاده در باغ، ویلا و حیاط منازل می باشد. این استخر فریمی دارای ابعادی برابر با 300×201×66 سانتی متر است، برای خرید و قیمت استخر فریمی بست وی مدل 56404 از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر فریمی بست وی مدل 56404 از سری استخر فریمی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این برند یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که در کنار محصولات بادی خود استخر پیش ساخته نیز تولید کرده که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد و بسیاری از افراد به سمت خرید استخر پیش ساخته سوق داد، زیرا استخر پیش ساخته دارای یک سری مزایا نسبت به بقیه استخر بتنی و فایبرگلاس می باشد که قیمت مقرون بصرفه از مهم ترین آنها می باشد و دیگر مزیت های استخر فریمی را می توان به موارد پیش رو اشاره کرد.

قابلیت جا به جایی آسان، قابلیت نصب و جمع آوری سریع، سبک و کم حجم بودن، قابلیت تعمیر و لوازم جانبی در دسترس و ارزان. با توجه به این موارد خرید استخر پیش ساخته و فریمی بسیار بصرفه تر از احداث استخر بتنی می باشد. استخر فریمی و پیش ساخته در ابعاد های مختلفی ساخته شده اند که ابعاد این محصول نیز برابر است با 300 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 66 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده از این استخر پیش ساخته می توان آن را در حیاط منازل، ویلا، باغ و پشت بام استفاده کرد.

بسیاری از افراد از استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی و یا برای امور کشاورزی نیز استفاده می کنند. جنس بدنه این استخر فریمی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید از خودش نشان می دهد. فریم های استخر پیش ساخته نیز فلز ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین فریم ها استخر شما را بر روی زمین استوار نگه میدارد. برای خرید استخر فریمی بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۳۰۰ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۳۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...