استخر پیش ساخته

استخر فایبرگلاس گرد بست وی مدل 56574

از {{model.count}}

bestway 56574 circular fiberglass portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فایبرگلاس گرد بست وی مدل 56574 از سری استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این استخر به همراه پمپ تصفیه، نردبان استخر پیش ساخته عرضه می شود، جنس بدنه این استخر از پی وی سی با روکش فایبرگلاسی ساخته شده است برای خرید استخر فایبرگلاس گرد بست وی مدل 56574 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که در کنار محصولات بادی یک سری محصولات دیگر نیز تولید کرده است که استخر پیش ساخته یکی از تولیدات این برند می باشد، استخر پیش ساخته نیز دارای چندین مدل می باشد، استخر پیش ساخته فریمی، استخر فست ست و استخر پیش ساخته فایبرگلاسی که مدل 56574 از نوع فایبرگلاسی می باشد، ابعاد این استخر پیش ساخته بست وی برابر است با 360 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد که ارتفاعی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد.

به دلیل اینکه ارتفاع این استخر 120 سانتی متر است، شرکت بست وی بر روی آن یک عدد نردبان تاشو برای رفت و آمد بهتر در داخل استخر قرار داده است. شایان ذکر است که این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه شنی است که به شما کمک می کند تا آب داخل استخر را بتوانید به راحتی تصفیه کنید و دیگر نیازی به تعویض مجدد آب استخرتان نیست، پمپ تصفیه فیلتر شنی یکی از بهترین تصفیه آب های موجود در بازار می باشد که قابل استفاده برای استخر پیش ساخته های دیگر هم می باشد.

پمپ تصفیه شنی بست وی قابلیت تصفیه 3028 لیتر در هر ساعت دارد و استخر پیش ساخته مدل 56574 دارای ظرفیتی برابر با 10990 لیتر است که ظرفیتی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار آب و تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد بر روی پی وی سی این محصول روکشی از جنس فایبرگلاس قرار میگیرد جلوه زیبایی به استخر شما می دهد و حالت نمایشی دارد زیرا بدنه پی وی سی وظیفه ی اصلی را به همراه فریم های استخر انجام می دهد. 

فریم های استخر از فلز ضد زنگ ساخته شد هاست که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید استخر فایبرگلاس گرد بست وی مدل 56574 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. همچنین برای نصب استخر پیش ساخته می توانید با فروشگاه اینتکس هماهنگی های لازم را انجام بدهید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس محصولات خود را به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند.

قطر
۳۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۰ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۰۹۹۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۳۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...