استخر بادی

استخر طلقی بچگانه بست وی مدل 55031

از {{model.count}}

bestway 55031 talc baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی بچگانه بست وی با قطر 244 سانتی متر، بزرگترین استخر طلقی تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 3 سال تولید شده است. این محصول قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته و به دلیل وزن مناسب خود در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. استخری که بدون نیاز به باد کردن راه اندازی شده و به سرعت جمع می شود.

استخر طلقی بچگانه بست وی با طراحی و ساختار بدنه گرد، متفاوت ترین استخر تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی تابستانی سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر کودک دارای ابعاد باز شده (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 2074 لیتر آب را در خود جای دهد. مقدار ظرفیت آب بالای این استخر در کنار قطر بزرگ آن باعث شده تا برای 3 کودک به صورت همزمان مورد استفاده قرار بگیرد.

متریال و جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل طلقی بوده که دارای انعطاف بالایی می باشد. این متریال قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته به همین دلیل به راحتی در مکان های مختلفی قابل حمل خواهد بود. این محصول دارای وزن بسته بندی 4 کیلوگرمی بوده که وزنی سبک محسوب می شود. زمانی که استخر طلقی بزرگ کودک را از آب پر کنید، ثبات و استحکام لازم را به خود گرفته در نتیجه موجب پس دادن آب نخواهد شد. برای خرید استخر طلقی بچگانه بست وی سایز بزرگ می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ظرفیت
2074 لیتر
وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
بدنه طرح دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...