استخر بادی

استخر طلقی با قطر 183 سانتی متر بست وی مدل 55022

از {{model.count}}

bestway 55022 talc baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی با قطر 183 سانتی متر از بزرگترین استخر طلقی غیر بادشو عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آبتنی کودکان در فصول گرما استفاده می شود. این محصول قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را داشته و به راحتی قابل راه اندازی (بدون پمپ باد) خواهد بود. این محصول قطر بزرگ و عمق کم داشته بنابراین تنها برای تفریحات آبی در فضای باز مناسب خواهد بود.

استخر طلقی کودک بست وی با قطر 183 سانتی متر، یکی از بزرگترین استخر طلقی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در فوص گرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بر خلاف انواع استخر بادی هیچ محلی برای باد شدن نداشته بلکه نوع ساختار آن به گونه ای بوده که به راحتی قابل تا شدن و باز شدن می باشد به همین دلیل در ابعاد کوچکی جمع شده و با وزنی بسیار مناسب (2.1 کیلوگرمی) در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

جنس و متریال بدنه این استخر خانگی از پلاستیک PVC طلقی با انعطاف بالا بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت از همین رو به راحتی آسیب پذیر نخواهد بود. ابعاد استخر طلقی بست وی برابر با (قطر: 183 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 749 لیتر آب را در خود جای دهد بنابراین نها برای آبتنی کودکان و نشستن در آب مناسب خواهد بود. برای خرید استخر طلقی کودک با قطر 183 سانتی متر می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۸۳ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۷۴۹ لیتر
وزن
۲.۱ کیلوگرم
جنس بدنه
طلق
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...