استخر بادی

استخر طلقی اینتکس مدل 56452

از {{model.count}}

intex 56452 kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی اینتکس مدل 56452 که در دسته ی اسباب بازی و تفریحات آبی کودکان قرار میگیرد، از سری تولیدات intex بوده از کیفیت بدنه و طراحی بسیار جذابی برخوردار می باشد. این استخر طلقی به صورت دایره ای شکل بوده و جنس بدنه آن نیز به صورت طلقی است. در ادامه می توانید جزئیات دقیقی از این محصول را شماهده بفرمایید.

استخر طلقی اینتکس مدل 56452 یکی از جدید ترین و منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است. این محصول که در دسته ی اسباب بازی کودک قرار می گیرد، وسیله ای مناسب و مفید برای تفریحات کودکان به شمار رفته و می تواند تفریحات نشاط آوری را برای کودکان و نوجوانان رقم بزند. فرم کلی این استخر اینتکس به صورت دایره ای شکل بوده و دارای بدنه ای به طرح اقیانوس به همراه موجودات دریایی می باشد. یکی از مزیت های این استخر نسبت به استخر بادی اینتکس این است که دیگر مشکلی از بابت سوراخ شدن محصول به وجود نخواهد آمد و دوام بالاتری را خوهد داشت.

قطر این استخر کودک 183 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 38 سانتی متر است. وزن بسته بندی این محصول 1.1 کیلوگرم بوده و با توجه به ابعاد بسته بندی (41×15×15) مناسبی که دارد به آسانی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید برای خرید استخر طلقی اینتکس و همینطور اطلاع از قیمت استخر اینتکس به وبسایت مستر اینتکس مراجعه بنمایید. همچنین همکاران ما در فروشگاه نمایندگی اینتکس مستر اینتکس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
ظرفیت آب
120 لیتر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دو طرح مختلف
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...