استخر بادی

استخر توپ بادی کودک بست وی مدل 93538

از {{model.count}}

bestway 93538 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر توپ بادی کودک بست وی یکی از متفاوت ترین استخر بادی تفریحی هوازی و فضای بسته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر مناسب تفریحات توپی بوده به همین دلیل چند توپی رنگی در کنار این محصول قرار داده شده است. این استخر برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب بوده و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل استفاده خواهد بود.

استخر توپ بادی کودک بست وی با طرح هلیکوپتر، یکی از کودک پسندانه ترین و پر طرفدار ترین استخر بادی در زمینه تفریحات توپی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی بدنه متفاوتی بوده که از یک طرف دیواره های بادشو جهت جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان دارد. قسمت کف این استخر به صورت ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده کنید. همچنین برای تفریحات بیشتر کودکان شما چند توپ رنگی بدون مواد مضر همراه این استخر بادی توپ کودک قرار داده شده است از همین رو وزن بسته بندی آن را به حدود 2 کیلوگرم رسانده است.

ابعاد راه اندازی شده استخر توپ بادی بست وی برابر با (طول: 155 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده از همین رو برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که دارای وزن سبک و انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. از ویژگی های دیگر آن می توان به امکان استفاده در فضای باز و در برابر نور آفتاب اشاره نمود. برای خرید استخر توپ بادی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش آنلاین و تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۵۵ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۹۱ سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای توپ پلاستیکی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...