استخر بادی

استخر توپ بادی بست وی مدل 51141

از {{model.count}}

bestway 51141 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر توپ بادی بست وی یکی از جدید ترین استخر بادی سبک و ارزان عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان زیر 2 سال مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه شامل دو رینگ بادشو به هم متصل شده بوده و دارای 50 عدد توپ رنگی با کیفیت متریالی بالا در کنار خود می باشد. این استخر بادی کودک قابل استفاده به عنوان وان بادی برای استحمام کودکان نیز خواهد بود.

استخر توپ بادی بست وی مدل دو رینگ بادشو، از جدید ترین استخر بادی کودک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده کودکان سنین زیر 2 سال تولید شده است. این محصول به عنوان یکی از سبک ترین و کمجا ترین استخر بادی تفریحی کودکان محسوب شده و حتی قابلیت استفاده به عنوان وان بادی در حمام را خواهد داشت. ساختار بدنه همانطور که اشاره کردیم شامل دو رینگ بادشو به هم متصل شده بوده که هر کدام توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود.

قسمت کف استخر توپ کودک به صورت ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید. استخر بادی توپ کودک ابعاد راه اندازی شده ای برابر با (قطر: 91 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر) داشته از همین رو می تواند تا مقدار تقریبی 70 لیتر ظرفیت آب داشته باشد. همراه این کالا 50 عدد توپ رنگی با بهترین متریال و بدون مواد مضر قرار داده شده که جهت تفریحات بیشتر فرزندان شما کاربرد خواهد داشت. این محصول وزن 660 گرمی داشته که وزنی بسیار سبک برای این استخر محسوب می شود.

جنس و متریال ساخت استخر توپ بادی ارزان بست وی از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریال مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب به حساب می آید. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد به همین دلیل به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. این نوع جنس بدنه امکان تعمیر و استفاده مجدد را نیز داشته تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. برای خرید استخر توپ بادی کودک بست وی کافیست سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۲۰ سانتی متر
ظرفیت
۷۰ لیتر
وزن
۶۶۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...