استخر بادی

استخر توپ بادی بست وی طرح قطار مدل 93537

از {{model.count}}

bestway 93537 train Inflatable ball pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر توپ بادی بست وی با طرح قطار یکی از شیک ترین استخر بادی تولید شده با طراحی و رنگ های جذاب مناسب برای تفریحات آبی کودکان با توپ و حتی قابل استفاده به عنوان استخر بادی آب دارای 25 عدد توپ رنگی کوچک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر توپ بادی بست وی با طرح قطار یکی از مهیج ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات خانگی و فضای باز کودکان بالای 2 سال بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این استخر بادی توپ بست وی همانطور که اشاره کردیم دارای طراحی بدنه مشابه قطار بوده و از یک سایه بان بادی کوچک در قسمت فوقانی برخوردار است. این محصول محفظه ای به اندازه نشستن دو کودک داشته و دارای کف ساده می باشد از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید. از طرفی برای تفریحات بیشتر کودکان 25 عدد توپ رنگی کوچک قرار داده شده است. ابعاد باد شده استخر بادی کودک بست وی برابر با (طول: 132 سانتی متر ، عرض: 94 سانتی متر ، ارتفاع: 89 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سایه بان بادشو می باشد.

استخر توپ بادی ارزان کودک بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل داشته که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این نوع متریال دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را جهت استفاده در مسافرت ها خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. برای خرید استخر توپ بادی کودک بست وی به همراه توپ کوچک کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
132 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
وزن
2.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادی کوچک
قابلیت پر کردن محفظه از آب
دارای 25 عدد توپ رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...