استخر بادی

استخر بادی 6 ضلعی بست وی مدل 54119

از {{model.count}}

bestway 54119 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی 6 ضلعی بست وی از سری استخر بادی خانواده های شرکت بست وی می باشد که در سال 2020 تولید گردیده است. این استخر دارای بدنه ای به شکل 6 شلعی بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ آبی و سبز می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این استخر بادی مشاهده بفرمایید.

استخر بادی 6 ضلعی بست وی مدل 54119 یکی از خاص ترین و زیبا ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2020 روانه بازار شد و توانست تا با طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالایی که دارد فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. این استخر بادی از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد و به همین سبب مناسب استفاده تمامی رده های سنی اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد که به کودکان این امکان را می دهد تا به همراه خانواده خود به آبتنی و تفریحات آبی مشغول شوند. 

همانطور که در تصاویر محصول و عنوان محصول مشخص است این استخر دارای فرم 6 ضعلی بوده و و رنگ بدنه آن به دو رنگ آب و سبز می باشد که دیواره داخلی استخر را رنگ سفید تشکیل داده است. این محصول از لحاظ ظاهری دارای زیبایی بسیاری بوده و می تواند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. جنس بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی از وینیل می باشد که این متریال باعث بالا رفتن مقاومت بدنه و همینطور کاهش وزن آن شده است و افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی آن را حمل و جابجا کنند. به دلیل بزرگ بودن و بالا بودن حجم آب این استخر کف استخر بادی به صورت تک لایه طراحی و تولید شده است. چرا که کفی های باد شو دارای تحمل وزن محدودی بوده و در اثر فشار زیاد دچار ترکیدگی می شوند. 

ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از: طول: 251 سانتی متر، عرض: 251 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر که یکی از عمیق ترین استخر بادی های تولید شده در دنیا محسوب می شود. شما می توانید این استخر بادی خانوادگی را از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

طول
251 سانتی متر
عرض
251 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
1030 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...