استخر بادی

استخر بادی گرد بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98018

از {{model.count}}

bestway 98018 spiderman inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی گرد بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98018، استخر بادی سه رینگی کودک برگرفته شده از شخصیت مرد عنکبوتی، مناسب برای کودکان پسر، ابعاد استخر بادی کودک برابر با 122 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر. برای خرید و قیمت استخر بادی کودک از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی گرد بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98018 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات مختلفی را تولید کرده است، استخر بادی یک محصول بادی بسیار پرکاربرد و پر استفاده برای کودکان می باشد، با خرید استخر بادی می توانید ساعت های طولانی کودک خود را با این محصول مشغول کنید و در روزهای گرم تابستانی یک تفریح مهیج برای آنها مهیا کنید.

استخر بادی کودک در طرح های مختلفی ساخته شده است که این مدل از استخر بادی طراحی برگرفته شده از اسپایدر من دارد که جذابیت آن را بینهایت افزایش می دهد با توجه به طراحی شخصیت اسپایدرمن بر روی این استخر بادی کودک بیشتر نظر کودکان پسر را به آن جلب می شود. ابعاد این استخر بادی کودک برابر است با 122 سانتی متر به قطر و همچنین ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر بادی کودک می باشد. ساختار این استخر بادی به صورت سه رینگی می باشد که هر رینگ به صورت مجزا نسبت به یکدیگر باد می شود. 

برای بادکردن استخر بادی کودک طرح اسپایدر من می توانید از پمپ انواع پمپ باد موجود در نمایندگی اینتکس استفاده کنید. بدنه استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر نیز دارد و در صورت بروز مشکل می توانید آن را مجدد تعمیر و استفاده کنید. برای خرید استخر بادی گرد بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98018 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
ظرفیت
۲۰۰ لیتر
وزن
۸۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...