استخر بادی

استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس طرح پو مدل 57494

از {{model.count}}

intex inflatable pool Poe design model 57494

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس طرح پو مدل 57494 یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت شرکت اینتکس و لیبل دیزنی می باشد که دارای ارتفاعی مناسب و همچنین ظرفیت آب استاندارد نیزمی باشد. در ادامه اطلاعات و مشخصات محصول را مشاهده خواهید نمود.

استخر بادی کودک 6 ضلعی طرح پو مدل 57494 یک محصول با کیفیت از برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و همچنین ضربه و فشار آب می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دارا بودن کف باد شو اشاره نمود که به کودکان  شما اجازه خواهد داد تا تفریح جذابی را تجربه نمایند و همچنین در هنگام بازی یک کفی در اختیار داشته باشند تا خطری آنها را تهدید نکند. البته این کف بادشو به صورت جداگانه باد خواهد شد و شما می توانید در صورت نیاز آن را باز نموده و از آن استفاده نمایید که این ویژگی به کمک دارا بودن دو دریچه باد مجزا ممکن شده است.

طرح روی محصول از دسته بندی محصولات دیزنی به شمار می رود که طرفداران بسیاری داشته و همچنین این برند محصولات جذاب و با کیفیتی در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. این طرح جذاب می تواند توجه بسیاری از کودکان در سنین مختلف را به خود جلب کند. از ویژگی های قابل توجه این استخر بادی کودک می توان به ارتفاع ۶۱ سانتی متری آن اشاره نمود که شما را از خرید استخر جداگانه عمیق برای تفریحات آبی کودکان خود بی نیاز خواهد کرد.

ابعاد مناسب و همچنین ظرفیت آب استاندارد این استخر کودک نیز از نقاط مثبت این محصول به شمار می‌روند که به شما کمک بسزایی در راه‌اندازی سریع و همچنین جابجایی ساده محصول خواهد نمود. در بسته بندی این استخر بادی یک برچسب تعمیرات کاغذی قرار گرفته است که به کمک آن می توانید در صورت نیاز و بروز مشکل  محل مورد نظر را علامت گذاری نموده و یا به صورت موقتی آن را تعمیر نمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت آب
۵۴۱ لیتر
وزن
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه طرح دار
دارای لیبل دیزنی
کیفیت ساخت بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...