استخر بادی

استخر بادی کودک چراغ دار بست وی مدل 54135

از {{model.count}}

bestway 54135 inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک چراغ دار بست وی یک استخر بادی بزرگ و عمیق می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان است. این استخر بادی بچه گانه دارای فرم لوبیایی شکل بوده و از محصولات بادی معروف بست وی می باشد. از این استخر بادی عمیق می توان در فضا های مختلفی استفاده نمود. این محصول دارای تعدادی لامپ است که هر کدام از آنها دارای رنگ های مختلفی بوده و در نوع خود یک قابلیت خاص محسوب می شود. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این استخر بادی مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک چراغ دار بست وی مدل 54135 یکی از جدید ترین و خاص ترین محصولات بادی تولید شده در سال 2020 می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار شده است. این استخر بادی از فرم لوبیایی شکل برخوردار می باشد. به دلیل ابعاد بسیار بزرگی که دارد علاوه بر کودکان، قابل استفاده برای بزرگسالان نیز است.  قابلیتی که این استخر بادی عمیق را منحصر به فرد کرده است، لامپ هایی می باشد که در قسمت بدنه این استخر تعبیه شده است.

لامپ های قرار گرفته بر روی بدنه استخر به صورت LED بوده و هر کدام از آن ها دارای تعداد زیادی رنگ می باشد که به وجود یک عدد ریموت می توان رنگ آن را تغییر داد. تغییر رنگ لامپ های این استخر نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.همانند دیگر محصولات بادی Bestway این استخر بادی بزرگ نیز دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. همانطور که می دانید وینیل متریالی شبیه به پلاستیک بوده که از مقاومت بیشتر و وزن سبک تر برخوردار است. از مزیت های این متریال می توان به دوام بالای آن در مقابل تابش مستقیم خورشید نام برد.

 ابعادی که این استخر بادی بچه گانه را تشکیل می دهند عبارتند از طول: 280 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر. همانطور که گفته شد ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان است. ظرفیت آب این محصول نیز 556 لیتر بوده و با وجود دریچه تخلیه آبی که در قسمت کف استخر تعبیه شده است، می توان به راحتی آب درون استخر را در هنگام نیزا تخلیه نمود. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
280 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
ظرفیت آب
556 لیتر
وزن
4.3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای لامپ با رنگ های مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...