استخر بادی

استخر بادی کودک و مجموعه بازی اینتکس مدل ۵۷۱۲۹

از {{model.count}}

Children's inflatable pool and Intex game set model 57129

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک و مجموعه بازی اینتکس مدل ۵۷۱۲۹ یکی از محصولات با کیفیت نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و همچنین ابعاد مناسب می باشد که این محصول را تبدیل به یک استخر بادی کودک مناسب برای اکثر نیازها و سلیقه ها نموده است.

استخر بادی کودک و مجموعه بازی اینتکس یک محصول ایده آل برای استفاده در فضاهای باز و یا حتی استفاده در پشت بام می باشد که به سبب ابعاد مناسب، می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نیاز به یک استخر بادی و یا پارک آبی برای تفریحات کودکان خود دارند و قصد هزینه زیاد برای ساخت آن را ندارند که اقتصادی بودن این محصول یکی از بزرگترین نقاط مثبت این مجموعه بازی اینتکس به شمار می رود. بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه و همچنین کف مقاوم در برابر فشار را می توان از ویژگی های مثبت این محصول برشمرد.

البته بسیاری از استفاده کنندگان برای راحتی بیشتر فرزندان خود از فوم های ورزشی (تاتامی) در زیر استخر استفاده می کنند تا در صورت استفاده از این محصول در مکان هایی که دارای سطح نرم نیستند، کودکان محصول ایمن تر و راحت تری را در اختیار داشته باشند. به همراه این استخر بادی کودک که در نمایندگی اینتکس عرضه شده است می توانید چندین وسیله بازی جداگانه نیز مشاهده کنید که در بسته بندی محصول وجود دارند. از جمله این ویژگی ها می توان به اسباب بازی های بادی، اژدهای بادی دارای آبپاش و همچنین سرسره بادی سرخود محصول اشاره نمود که می تواند یک تفریح جذاب برای فرزندان شما باشد.

وزن کم و بسته بندی کوچک این محصول می تواند یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه بازی بادی دانست که به شما کمک خواهد نمود تا حتی در صورت نیاز این استخر بادی را جابجا نموده و یا در ویلا و یا مسافرت های خود استفاده نمایید. ظرفیت ۱۸۰ لیتری استخر نیز مشکلی ایجاد نخواهد نمود و این مقدار کم در اکثر مکان ها به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. در صورت نیاز می توانید با همکاران ما در مستر اینتکس تماس برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۷۳ سانتی متر
ارتفاع
۸۹ سانتی متر
ظرفیت آب
۱۸۰ لیتر
وزن بسته بندی
۹.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل دو لایه
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای اسباب بازی بادی
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...