استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 54170

از {{model.count}}

bestway 54170 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با دو دروازه بادشو متصل به بدنه و همچنین چند توپ رنگی کوچک یکی از مفرح ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی و توپی کودکان در فصول گرما می باشد. این استخر بادی بدنه مقاومی داشته که حتی قابل استفاده برای ریلکس کردن بزرگسالان در آب خواهد بود. استخر توپ بادی بست وی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک با توپ بست وی یکی از انواع استخر بادی تفریحی تولید شده برای کودکان بالای 3 سال می باشد. این استخر بادی با طراحی بدنه مستطیلی خود دارای دو صفحه یا دروازه توپ بادشو روی بدنه اصلی بوده که برای تفریحات درون استخر استفاده می شوند. چند توپ رنگی کوچک همراه این استخر توپ بادی قرار داده شده که جهت پرتاب به دروازه های بادشو استفاده می شوند. همانطور که اشاره کردیم از این محصول می توان هم به عنوان استخر آب و هم استخر توپ استفاده کرد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دیواره دو جداره با دو دریچه باد مجزا ، داشتن دریچه تخلیه آب در قسمت کف و قابلیت جدا کردن روکش امتیاز دروازه های بادشو اشاره کرد.

ابعاد راه اندازی شده استخر بادی با دروازه بادی بست وی برابر با (طول: 237 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 94 سانتی متر تا بالاترین نقطه بدنه) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 462 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو حتی امکان ریلکس کردن بزرگسالان در درون این استخر فراهم خواهد بود. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که ساختاری دو لایه را ایجاد کرده است. این متریال که در تولید انواع استخر بادی استفاده شده در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب در حین استفاده از استخر مقاوم خواهد بود. وجود ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر و همچنین امکان تعمیر آن از دیگر ویژگی های این نوع جنس بدنه محسوب می شود. برای خرید استخر بادی کودک بست وی با دروازه بادی سرخود کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
237 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
ظرفیت آب
462 لیتر
وزن
4.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه با دو دریچه باد
دارای دو دروازه بادشو سرخود
دارای چند توپ رنگی کوچک
قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...