استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 54066

از {{model.count}}

bestway 54066 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بیضی شکل کودک بست وی یک استخر بادی بزرگ و عمیق می باشد که محصول سال 2020 بوده و از طراحی بدنه بسیار زیبایی برخوردار است. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 54066 که از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت و زیبای شرکت بست وی می باشد در سال 2020 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این استخر بادی عمیق به دلیل طراحی بدنه بسیار زیبا و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شده و رضایت اکثر خریداران را جلب بنماید. بدنه این محصول به صورت شفاف طراحی شده که برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد.

جنس بدنه آن تولید شده از PVC است. PVC یا همان وینیل متریالی می باشد که تمامی شرکت های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات بادی خود اعم از استخر بادی، تشک بادی روی آب، تخت بادی، قایق بادی و ... استفاده می کنند. دلیل استفاده این شرکت ها از وینیل این است که این متریال مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید داشته و به خوبی می تواند فشار ناشی از آب را تحمل بنماید. این استخر بادی کودک بست وی دارای ابعادی از جمله طول: 229 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 52 سانتی متر است. ارتفاع این استخر به گونه ای طراحی شده که قابل استفاده برای بزرگسالان نیز است و آن ها می توانند از ان به عنوان یک جکوزی بادی استفاده کنند.

ظرفیت این محصول 542 لیتر بوده و وزن آن نیز 4 کیلوگرم می باشد. از مزیت هایی که این استخر بادی بیضی شکل دارا می باشد این است که دارای ابعاد بسته بندی مناسبی بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و در کمترین ابعاد آن را جمع آوری کرده و با خود به مکان هایی دیگر ببرید. لازم به ذکر است که شما می توانید برای اطلاعات یشتر در مورد این استخر بادی کودک و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
52 سانتی متر
ظرفیت آب
542 لیتر
وزن بسته بندی
4.2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای بدنه شفاف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...