استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 52489

از {{model.count}}

bestway 52489 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل 52489 یک استخر بادی بچه گانه با طراحی بسیار زیبا می باشد که توسط شرکت bestway تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و از ارتفاع 43 سانتی متری برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر این محصول را مشاهده کنید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 52489 یکی از جدیدترین استخر های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر بادی از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت و زیبای این کمپانی می باشد که توانسته است تا این لحظه فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. از این استخر بادی ارزان می توان برای تفریحات آبی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استفاده نمود. به دلیل ابعاد مناسب آن، این محصول قابل استفاده در حیاط منزل، بالکن، پشت بام و ... می باشد.

همچنین به دلیل وزن بسته بندی سبک و همینطور ابعاد کم حجم آن به افراد امکان جابجایی بسیار آسان را می دهد. این استخر نیز همچون دیگر محصولات بادی بست وی، تولید شده از پی وی سی می باشد. این متریال در واقع بهترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده این دسته از محصولات، نظیر شرکت اینتکس و بست وی، برای تولید محصولات خود از آن استفاده می کنند.

ساختار بدنه این محصول به صورت رینگی دو تکه می باشد که یک قسمت آن به رنگ آبی بوده و قسمت دیگر به صورت شفاف و اکلیلی طراحی شده است. ابعاد این استخر بادی بچه گانه نیز تشکیل شده از طول: 150 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر و ارتفاع: 43 سانتی متر می باشد. شما می توانید برای خرید استخر بادی و یا مشاهده قیمت استخر بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۵۰ سانتی متر
عرض
۱۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۴۳ سانتی متر
ظرفیت
۲۳۰ لیتر
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...