استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51048

از {{model.count}}

bestway 51048 kids pool

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی یک استخر بادی گرد با دیواره ای شفاف و طرح میوه بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرم سال باشد. در ادامه می توانید مشخصات و جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 51048 یکی از هزاران استخر بادی های تولید شده ی شرکت بست وی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است. این محصول در سال 2020 تولید گردید و توانست تا به دلیل طراحی زیبا و کیفیت مرغوبی که دارد به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت در سال 2020 و 2021 تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. دیواره این استخر بادی گرد کودک به صورت شفاف بوده که دارای طرحی از میوه می باشد.

ساختار این محصول به صورت حلقه ای بوده و تولید شده از وینیل است. قسمت کف این محصول نیز همانند بدنه آن از وینیل یا همان PVC تولید شده است که مقاومت بالایی را در برابر فشار آب درون استخر داشته و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت نخواهد شد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرم سال بهره برد که قابل استفاده در اکثر مکان ها اعم از حیاط، پشت بام و بالکن می باشد. همچنین از آن می توان در فصل زمستان و دیگر فصل های سرد سال درون اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شد.

ابعاد این استخر بادی بچه گانه تشکیل شده از قطر: 170 سانتی متر و ارتفاع: 53 سانتی متر می باشد که با توجه به ارتفاعی که دارد جزو استخر بادی های عمیق محسوب شده و نوجوانان نیز می توانند درون آن به آبتنی بپردازند. ظرفیت آب این استخر کودک 697 لیتر و وزن آن نیز 2.1 کیلوگرم است که وزنی کاملا سبک را داشته و می توان به آسانی آن را جابجا و یا در هنگام نیاز با خود به مکان هایی دیگر منتثل نمود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که در این مطلب قصد داریم تا این استخر بادی کودک را مورد نقد و بررسی دقیق قرار دهیم تا با اطلاعات دقیق بتوانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. استخر بادی این روزها به عنوان یک تفریح بسیار شاد و مهیج در بین کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به این موضوع استخر بادی در مدل های مختلف و ابعاد های مختلی ساخته شده است که هر کدام از این محصولات دارای یک سری مشخصات و خصیصه های خاص هستند. همانطور که گفته شد این استخر بادی ساخت برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است که در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام میدهد و توانسته همگام با اینتکس قدم بردارد و بتواند سهم عظیمی از فروش محصولات بادی بخصوص استخر بادی را به خودش اختصاص دهد.


طراحی و ساخت استخر بادی میوه ای بست وی مدل 51048

طراحی و ساخت این استخر بادی میوه ای بسیار شبیه به اکثر استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس و بست وی می باشد، مرسوم ترین نوع طراحی در استخر بادی می باشد، این استخر بادی به صورت سه لایه طراحی شده است که هر لایه به صورت مجزا نسبت به لایه دیگر باد می شود. این استخر بادی طراحی گرد شکلی دارد، همانطور که گفته شد این طراحی در بین استخر بادی ها بسیار مرسوم می باشد. در ساخت این استخر بادی بست وی از طرح میوه های استوایی استفاده کرده است که زیبایی این استخر بادی را دو چندان میکند. طرح این محصول رنگ های شاد و مهیجی دارد که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند.


متریال و جنس بدنه استخر بادی بست وی سه لایه مدل 51048

بست وی در ساخت این استخر بادی از بهترین متریال استفاده کرده است، زیرا اکثر افرادی که این محصول را مصرف میکنند کودکان هستند باید متریالی استفاده کند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و همچنین هیچ گونه خطر و آسیبی به کودک شما نرساند. متریال استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر فشار آب، دمای آب و همچنین آسیب دیدگی مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. با توجه به این که پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول مقاومت بالایی دارد می توانید این استخر بادی گرد بست وی را در محیط باز مانند، حیاط، بالکن، پشت بام در نیر نور خورشید استفاده کنید. این استخر بادی تنها با برخورد شی تیز آسیب میبیند و البته آسیب دیدگی آن قابل تعمیر و حل شدن می باشد. 


ابعاد استخر بادی کودکانه بست وی مدل 51048

ابعاد یکی از مهم ترین عوامل در هنگام خرید استخر بادی می باشد، شما باید با توجه به ابعاد مد نظرتان استخر بادی مناسبی تهیه کنید و در هنگام خرید به این موضوع نهایت دقت را داشته باشید. ابعاد این استخر بادی برابر است با 170 سانتی متر به قطر، 53 سانتی متر به ارتفاع که ابعادی مناسب برای استخر بادی می باشد. با توجه به ابعاد این محصول ظرفیت آبی برابر با 697 لیتر دارد. وزن کلی این استخر بادی برابر است با 2.1 کیلوگرم که وزنی ایده آل برای استخر بادی می باشد و به راحتی می توانید آن را حمل کنید.


باد کردن استخر بادی طرح میوه ای بست وی مدل 51048

برای باد کردن استخر بادی به پمپ باد مخصوص لوازم بادی نیاز دارید که این پمپ باد توسط برند اینتکس و بست وی تولید شده است، اینتکس و بست وی تولید کننده انواع محصولات بادی هستند که برای محصولات خود یک سری لوازم یدکی نیز ساخته اند. پمپ باد ها در فروشگاه مستر اینتکس موجود می باشد و بهترین پمپ باد مخصوص این استخر بادی پمپ باد دستی بزرگ و یا پمپ باد برقی می باشد. دریچه های این محصول دارای قفل هستند و به راحتی باد آنها خالی نمی شود.


خرید استخر بادی استخر بادی کودک بست وی مدل 51048

برای خرید استخر بادی کودک بست وی مدل میوه ای می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی را در مجموعه خود راه اندازی کرده است. فروشگاه اینتکس به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی ثبت سفارش انجام میدهد.                              

قطر
170 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ظرفیت آب
697 لیتر
وزن بسته بندی
2.1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...