استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51041

از {{model.count}}

bestway 51041 child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی با طراحی بدنه گرد یکی از عمیق ترین استخر بادی گرد تولید شده برای سنین کودکان بوده که از بدنه ای با سه حلقه و رینگ بادشو برخوردار است. استخر بادی گرد کودک با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کودک بست وی با طراحی گرد یکی از مدل ساده اما مقاوم از دسته استخر بادی دو کاره شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی و توپی عرضه شده است. این استخر بادی دارای دو مدل مشابه با ابعاد بزرگتر نیز بوده از همین رو موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود خواهد شد. این محصول دارای قطر 1.5 متر با ارتفاع 53 سانتی متر بوده از همین رو می توان از آن به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کرد. بدنه اصلی شامل سه حلقه بادشو به هم تصل شه می باشد از همین رو هر حلقه یا رینگ بادشو توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو جهت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده شود.

استخر بادی گرد کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این دسته از استخر بادی شرکت بست وی که دو سایز بزرگتر نیز داشته با وجود ضخامت خوب بدنه خود انعطاف پذیری بالایی هم خواهد داشت تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. جهت خرید استخر بادی کودک مدل گرد 1.5 متری کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

قطر
150 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ظرفیت آب
445 لیتر
وزن
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سه حلقه با دریچه باد مجزا
مناسب کودکان زیر 6 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...